Jill79 Geplaatst gisteren om 06:41 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:41 @lady janeen @Bob, klopt helemaal! vanavond is het feestje! ik hou jullie op de hoogte! superlief dat jullie ernaar vragen! billy1981 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Op 19-7-2025 om 20:50 zei Jill79: Ik heb mijn zinnen gezet op morgen! Maandagavond een feestje dus kan ik meteen kijken hoe dat voelt zonder wijn! Ben je nog aanwezig op het forum? Zo ja, hoe is het gegaan op het feestje?
Jill79 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden @bumperjim en @Claudius. Het ging prima eigenlijk! scheelde wel dat (bijna) iedereen aan de fris zat, zal er wel mee te maken hebben dat het op maandag was. vanmorgen dus lekker fris en fruitig naar mijn werk gegaan! Lekker hoor! karin123, Bob en lady jane reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 22 minuten geleden zei Jill79: @bumperjim en @Claudius. Het ging prima eigenlijk! scheelde wel dat (bijna) iedereen aan de fris zat, Haha das bijna valsspelen, maar des te beter dan! 🤣 Dit kun je dus, mooie opsteker.
Jill79 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei bumperjim: Haha das bijna valsspelen, maar des te beter dan! 🤣 Dit kun je dus, mooie opsteker. Haha inderdaad! het zat me wel mee! maar deze hebben we maar mooi in the pocket! 😀 bumperjim reageerde hierop 1
Jill79 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Goed gedaan toch. Zo is het! Door naar de volgende overwinning!
Jill79 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oh, en morgen ga ik met een vriendin uit eten, ik heb al gezegd dat ik de Bob ben, maakt het ook weer wat makkelijker!
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden het doel om je sobere basis te versterken en bestendigen heiligt de middelen Jill vroeger waren de redenen om te drinken eigenlijk smoesjes nu zijn alle smoesjes om niet meer te drinken, echte redenen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden