Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag, 

Bedankt voor je advies van eergisteren @bolletje

Altijd een goeie reminder!

Ik wordt al wat minder zwaar op de weegschaal, ik wandel de honderden grammen er langzaam maar zeker af.. En ik hou mezelf goed in de gaten, ik heb sinds een half jaar ook niet eerder bewust gevoelde reminders wanneer ik te gek doe.. 

Vandaag en morgen vrij, wel met de kids. Alleen vrijdag nog 4 uur werken. Met dochter vanmiddag voor het eerste consult naar de orthodontie... 

Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn qua beugel.. 

Geplaatst

Ik heb vandaag het bezoek gehad van een nog jonge medewerkster van Hestia. Ze kan blijkbaar de data van de Vlaamse en nationale feestdag niet onthouden. Wat me aan't lachen bracht. Ik vermoed dat dit ons gesprek een beetje verpest heeft. 

Geplaatst

De rust is weergekeerd. Vriend heeft zich weer herpakt en is aan het werk. Heb dus het rijk alleen en dat heb ik echt even nodig na zo'n horrorweekend.Gisteren even een goed gesprek gehad, over het afgelopen weekend. Natuurlijk heeft hij veel spijt, maar heb toch weer gezegd, dat ik hem zonder alcohol veel leuker vind. Heb ook gezegd, dat ik toch weer ben geschrokken, vooral de terugreis. Natuurlijk waren de omstandigheden buitengewoon beroerd, we zijn over onze grenzen gegaan en het is verleidelijk, zo'n biertap, ik ben al iets verder dan hem daarin. Ik ken de drankduivel en weet ook, hoe hij je kan bespelen. Ben ook vaak genoeg de fout ingegaan, juist, als je over je grenzen gaat. Warmte, in de palle zon, het waren barre omstandigheden.Ook de mannen waren aan het overleven en de sfeer was grimmig. Ik wist dit en heb het ook wel aan zien komen. Voortaan maar beter op hem letten en dit soort klussen nooit meer aannemen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...