Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:
er staan overlappende dingen in mijn agenda en ik weet nog
steeds niet welke ik ga kiezen daaruit.
rustig opstarten met brood en koffie dan maar eerst, er komt vanzelf
een keus die dan de beste is/lijkt/blijkt.

Geplaatst

Humeur is okay. Vandaag repeteren. Gisteren wel nog heerlijk gezwommen in de plas hier! En een heel leuk initiatief bezocht van mensen die een tuin hebben aangelegd waar iedereen zijn eigen groente kan halen na inschrijving (en betaling uiteraard!). Dus ik heb me ingeschreven. Ben geen tuinier, maar ga wel mijn eigen eten uit de grond halen straks.

Geplaatst

Wat een leuk plan @Lika.
Doen de "echte " tuiniers dan het werk voor jou?
Hier hebben we een stadstuin waar je lid van kan worden.
Ik had me als vrijwilliger aangemeld, maar kreeg alleen apps met
aanbiedingen voor de oogsten. Ik schrok enorm van de prijzen eerlijk gezegd.
Ben er nog steeds niet geweest om te kijken wat ik er eventueel mee wil.
Het is èn ver fietsen (ver buiten de stad dus) èn voor een 1 pers.huishouden niet
heel praktisch. Maar het blijft wel trekken, dus maar eens op een open dag gaan neuzen daar.
Ik hoop dat jouw project iets realistischer en betaalbaarder is?

Geplaatst

Mijn humeur is ook weer oké hoor! Ik zag een beetje tegen gisteren op, maar achteraf hebben we een fantastiche dag gehad. Heb me niet te druk gemaakt, heb het voorbeeld maar genomen aan mijn accordeonmaatje. Die vrouw is 89, het is haar niet aan te zien, maar die maakt zich niet druk, dus ben lekker in de pauzes bij haar gaan zitten. Veel bekenden gezien, want ik ben berucht in korenland :D, we kregen  niet anders, dan complimentjes, ook mijn vriend, dat we er zo goed uitzagen en dat het zo geweldig klonk! Dat is best leuk om te horen.

Nu nog even na sudderen en vanmiddag lekker even wat lichaamsbeweging. Wandelen of fietsen. Ben bang, dat ik dat alleen moet gaan doen, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ga er nog steeds graag alleen op uit! 

Geplaatst

Slecht geslapen. Nog warm op de slaapkamer. Kind wat met vriendinnen nog even weg was en ver na de afgesproken tijd thuiskwam. Tja, dan lig je toch ook niet echt lekker. Had vanmorgen van alles willen doen, maar niks van gekomen. Of ook niet helemaal waar. Bed verschoond en een berg was opgevouwen. Maar blijf dan zo’n knagend gevoel houden. Zo lunchen en er dan maar eens met de hond op uit. Die kan het weer van de afgelopen dagen niet echt waarderen 🙈

Geplaatst

Lekker weg laten ebben @Emmy, je hoeft het niet altijd "goed" te doen, of optimaal/perfect.
Hier zwemmen laten schieten voor finale tennis. Zat ik naar de halve finale te kijken haha.
Gauw bieb en boodschappen en dan nu toch echt de finale vrouwen.
En straks kiezen tussen goede film of de finale mannen.  beiden lekker lui en rust voor mn huid.
Het voordeel van ouder worden is echt minder tot geen stress meer opbouwen. rust noemen wat vroeger saai heette.

Geplaatst
4 uur geleden zei Claudius:

Deze middag had ik Steak, champions en puree.

Lekker!! Hier friet (patat) voor vriend en voor mij bonenschotel, wat ik nog in de vriezer had staan. Lekker naar het bos geweest met de kleinkids en m'n zoon. We spreken dan meestal ergens af. De hond ook meegeweest, veel kleding voor de kids overhandigd, de jongste vond het prachtig, al die kleding. Uiteraard op de groei gekocht. Ze groeien als kool!

Geplaatst

Vandaag alles maar over me heen laten komen. Sta wel wat op scherp en gespannen, maar ook deze dag zit er weer op. Toen ik alleen thuis was wel even gedacht: nu zou het kunnen. Maar een kop thee gezet en mijn boek gepakt. Alles bij elkaar best tevreden.

Geplaatst
17 uur geleden zei Claudius:

Dus je vriend eet geen groenten en jij geen aardappelen? 

Dat was alleen voor gisteren. Vandaag weer verse groenten. Zit aan een maaltijdsalade te denken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...