Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb me juist gewogen 103 KG , nu dit proberen te behouden. Superblij mee. Kunsie64, rapilos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Wat goed @Claudius !! En nu doorrrrrrr! Is het door het vele wandelen dat het nu zo goed gaat denk je?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Tot nu toe juist 5 km volgens mijn stappenteller @Kunsie64 , veel moet ik vandaag al niet meer wandelen voor mijn 10 000 stappen. Dus nu rusten. Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Claudius, @Kunsie64 en alle andere frummers. Zo, wat goed @Claudius, vasthouden nu hoor. Petje af voor jou. Na alle regen van de afgelopen 24 uur nu een bescheiden zonnetje, fijn weer even. En ook tijd voor een bakje nu.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Weer naar huis vandaag. Wat supergoed Claudius. Knap hoor!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden