lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Net terug van The Saltpath. Het was een prachtig boek en de film is haar waardig! een aanrader dus. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 28 minuten geleden zei Jannigje: Dat is nou net het probleem: ik kán niet monter verder gaan, want mijn adem en stem blokkeren, letterlijk. Zingen is een van de weinige dingen die ik écht graag doe, maar als het lichaam niet kan omdat de geest panisch is dan gaat het niet. Niet met zingen tenminste. Heb ik gedaan. Heeft niet geholpen Ik kan soms ergens de humor wel van inzien, maar niet hierin. Ik doe veel ondanks de angst, het enige wat dan echt niet lukt is zingen. Zingen is fysiek en zingen is emotie. Misschien kunnen anderen het wel, maar ik niet. Een ander koor, waar ze minder veeleisend (stress genererend) zijn? Dan hou je ook de eer aan jezelf.
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat vond ik ook een hele mooie film @lady jane. Het boek heb ik niet gelezen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Er zijn meen ik 3 boeken inmiddels @Rosee ze zijn blijven wandelen en we zijn 10 jaar verder en hij leeft nog steeds. Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden