Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
6 uur geleden zei Lonster1:

Dit moet je doen om één paaseitje te verbranden:

• Ongeveer 10 minuten wandelen
  • Ongeveer 8 minuten fietsen
  • Ongeveer 5 minuten hardlopen
  • Ongeveer 25 minuten achter een bureau zitten
  • Ongeveer 20 minuten staan

Oh wat vreselijk, ik ben mezelf te buiten gegaan  aan chocoladepaaaeieren, ik heb gewoon geen rem. Gelukkig wel vandaag precies 4 maanden alcoholvrij, dat is een troost. :D

Geplaatst
19 uur geleden zei Lonster1:

Ik had vandaag hobby-kippen-ei, droevig dat je beter voor ophok-eieren kunt kiezen.

Het gaat de laatste weken heel wisselend met mijn energie en stemming. Gaat het goed dan doe ik mijn yoga/pilates- en krachtoefeningen. Mijn doel is om vanuit de lotushouding op te staan van de vloer zonder mijn handen te gebruiken. -_-

Gaat het wat minder, dan slaap ik veel en kijk veel op schermpjes. Alcoholcontrole gaat prima, dwz  1 -2 x in de maand en weinig. Paar dagen geleden op stap met een vriend die flink sterke bieren dronk. Dat stond me erg tegen, ook hoe hij veranderde in een hard pratende mopperende oude man.

Zo herkenbaar, dat veranderen, als ze eenmaal net iets teveel hebben gedronken. Heb dit nog best recentelijk met mijn vriend meegemaakt. Hoe mensen dan ineens kunnen veranderen he? Bij jou dus ook halen en brengen wat stemmingen betreft. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...