Claudius Geplaatst 7 april Auteur Rapport Geplaatst 7 april Rust maar goed @Zbb. Zodat je van die angsten afkomt, haal zeker geen alchohol, heb je er nog bij je, giet die dan uit.
rapilos Geplaatst 7 april Rapport Geplaatst 7 april Ik geloof ook in bidden en wonderen Hang on there @Zbb bolletje en Woman reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 7 april Auteur Rapport Geplaatst 7 april Ik had deze namiddag tomaten, zilverajuintjes en volkorenbrood. Vroeger at ik daar ossentong bij, maar de huisarts raad me dat af vanwege mijn gewicht. Het smaakte mij vroeger beter.
Claudius Geplaatst 7 april Auteur Rapport Geplaatst 7 april Weer een AA meeting achter de rug. Het heeft me weer doen nadenken over mijn verslaving. Maar ik ben zeker niet de enigste die af en toe nog goesting heeft.
lady jane Geplaatst 7 april Rapport Geplaatst 7 april 11 uur geleden zei Zbb: als je hopeloos ben ga je toch opzoek naar een hogere macht. je bent meer wanhopig dan hopeloos, lijkt mij @Zbb gelukkig is er niets mis met bidden en ik hoop dat de wachtlijst voor je komende opname niet al te lang is. Je verdient het dat het tij gaat keren voor je.
Yvonne Geplaatst 8 april Rapport Geplaatst 8 april Sterkte @Zbb. 'Hij' geeft je kracht... JIJ gaat het doen... lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden