Emmy Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari Goedemorgen, @lady jane Wat mooi dat vrijwilligerswerk. Zou ik ook graag weer willen doen, maar eerst zelf alles wat meer op orde hebben. @Claudius Lijkt wel of je steeds tegen alles vecht. Zou het niet helpen gewoon te accepteren dat het nu even is zoals het is? Kost ook minder energie. Zo, hier weer aan de slag. Drukke dag voor de boeg. Maar de vriezer zit weer vol met bakjes eten. Lekker makkelijk en gezond voor de komende weken. lady jane reageerde hierop 1
Tine Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari 5 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Fonny🌞 Prana Yvonne Tine
Claudius Geplaatst 9 januari Auteur Rapport Geplaatst 9 januari Blijkbaar moet je hier als niet drinker op weinig begrip rekenen, het zij zo
bolletje Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari Das gelul Claudius, ik denk dat je juist begrip krijgt. Wat had je dan verwacht? Misschien kan ik daar dan rekening mee houden. Kijk zo'n psychiater is geen kleine jongen en weet meestal wel hoe hij jou moet behandelen, maar dat zie je later misschien. Vecht en schop maar tegen alles en iedereen. Opkroppen is meer trek krijgen. Alles is beter dan drinken.
lady jane Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari 6 uur geleden zei Claudius: Blijkbaar moet je hier als niet drinker op weinig begrip rekenen, het zij zo dit is precies het soort reactie dat je ook naar de hulpverleners hebt> alsof wij jouw vijand zijn. En je laat na in te gaan op wat men hier inhoudelijk schrijft; om je te helpen notabene. Jij dropt iets hier en wij reageren. Kennelijk niet zoals jij wilt. n dus deugen onze reacties niet? Wat hoop jij te halen hier @Claudius?
bumperjim Geplaatst 10 januari Rapport Geplaatst 10 januari Het logische gevolg is dat iedereen je laat vallen, zo'n passief-agressieve sneer daar hoeven de meeste mensen er maar 1 van te krijgen 😐
Amalia Geplaatst 10 januari Rapport Geplaatst 10 januari (bewerkt) x 11 januari bewerkt door Amalia herman0167 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden