Roberto Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 (bewerkt) 2 uur geleden zei Ayla89: Grote kans dat het de prikkels zijn. Zoals vaak, want ADHD. Het is nooit stil in mijn hoofd en in een restaurant is het een beetje als een wasmachine met gedachten en te verwerken geluiden die blijft draaien op topsnelheid. Ik kan niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren, want ik kan door alle andere geluiden de stemmen niet goed eruit filteren. Dodelijk vermoeiend en onrustig. Alcohol kalmeert. @Ayla89, ik heb ook dat soort problemen in dezelfde / andere vorm. Mijn huisarts adviseerde mij een koptelefoon met noice cancelling. Dat ziet er misschien wat raar uit als je 'gezellig' in een restaurant zit. Of op een vergadering of andere bijeenkomst bent. Maar werkt gelukkig (deels) wel. 26 december 2024 bewerkt door Roberto Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 2 uur geleden zei Roberto: @Ayla89, ik heb ook dat soort problemen in dezelfde / andere vorm. Mijn huisarts adviseerde mij een koptelefoon met noice cancelling. Dat ziet er misschien wat raar uit als je 'gezellig' in een restaurant zit. Of op een vergadering of andere bijeenkomst bent. Maar werkt gelukkig (deels) wel. Ja, dat is een goede tip. Een koptelefoon met nc was in een kantoortuin dé oplossing. Sowieso koester ik redelijk onaardige gedachten over degene die het fenomeen "kantoortuin" heeft bedacht. Ik gebruik tegenwoordig Loops in sociale situaties. De koptelefoon wordt vaak als iets minder sociaal beschouwd... de loops zie je bijna niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 5 uur geleden zei Lika: Zo. Te veel stress voor mij deze dagen. Ik kan het niet gewoon. Helaas. Misschien ooit. wel lekker met de honden gelopen daarstraks. In de mist en motregen. Misschien hoef je het niet te kunnen. Hooguit te kunnen doorstaan, voor je eigen bestwil, om het jezelf makkelijker te maken. En ik denk dat er best meer mensen zijn die het hetzelfde voelen. Lekker eruit lopen en tot jezelf komen. Het is weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 5 uur geleden zei bumperjim: Haha ja dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, geniet nou want binnenkort is het over en dan is het tranen met tuiten. Vanmiddag lekker hoopers gedaan met de hond. Hoopers, leuk! Wij deden agility. Zo leuk om samen te werken/ sporten! En idd, geniet er van 😊 bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 De familie is vertrokken, de Kerst zit erop. Ik ben nu ook een mens geworden die zegt dat hij blij is dat het weer achter de rug is. Meer dan zeven personen tegelijk in mijn zone vind ik eigenlijk niet ontspannen. Maar goed, de vrede tiert nu welig. Morgen met de zoons naar Amsterdam. Een combinatie van hamburgers en het Joodse Bruidje. Ofzo. Daar heb ik dan wel weer zin in. Met drie, dus goed. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Leuk @Oskar. Ik wil graag naar het Scheepvaartmuseum. Tentoonstelling over voedsel industrie. Maar niet morgen denk ik… Trouwens, het Rembrandthuis en Onze lieve heer op solder, zijn ook erg goed te doen met kinders. (Vind ik) En op loopafstand van elkaar. Hoop dat je een beetje lekker weer hebt. slapen nu. Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Oh en het Wereldmuseum. Misschien ga ik dat wel doen morgen. Gewoon omdat het kan:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Dank voor tips. Onze Lieve Heer op Solder is best een goed idee. Alleen al omdat ik de naam zo lollig vind. Dan komen we elkaar nog wel tegen denk ik. Zo gek groot is Amsterdam niet toch? Ik zal een witte roos in mijn knoopsgat steken zodat je mij kunt herkennen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 8 uur geleden zei Lika: Oh en het Wereldmuseum. Misschien ga ik dat wel doen morgen. Gewoon omdat het kan:-) Oh heerlijk 🥲 dat hebben we hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden