Claudius Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november (bewerkt) Ik ben weer eens veel te vroeg wakker. Gisteren een goede AA meeting gehad. Ik vind die meeting veel beter als die ik vorige vrijdag bezocht. Ik heb ergens beloofd naar beidde meetings te gaan, maar ik weet niet of ik me aan die belofte ga houden. Ik moet nog zeer veel veel hoesten, soms zijn ze zo erg dat ik braakneigingen heb. Ik ga mezelf ook moeten dwingen om regelmatig te eten, nu eet ik niet dikwijls, maar als ik eet, eet ik veel teveel. Om 10 uur een cursus in een huis tegenover de verslavingskliniek, waar ik erg naar uitkijk. Ik heb daar erg veel aan. Deze cursus gaat over verslaving. Er worden gelijkaardige dingen gedaan als in de kliniek, maar ik vind het gewoon veel beter uitgewerkt. Ook vind ik de groep geweldig. Mijn hondje is voor de moment rustig, als ze slaapt dan slaapt ze. Ik denk haar nog te wassen voor ik er deze namiddag mee naar de dierenarts ga. Dierenarts voor controle en noodzakelijke jaarlijkse spuitjes. Warm water is er in mijn appartement pas vanaf 7u30. Ik ben gewoon in de kliniek om me om 6 uur reeds te douchen, maar dat is nu onmogelijk. 5 november bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Goedemorgen frummers, goedemorgen Claudius. Buiten ziet het er grauw uit, binnen staat inmiddels een bakje klaar. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november Hier is een stralende zon @Yvonne . Maar het is fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Goedemorgen allemaal, Nu zit jij in de verkeerde hoek @Yvonne😊 hier ook een blauwe lucht zonder wolkje aan de hemel Straks wandelen met een vriendin. Mooi weer voor dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november 37 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendyy Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Ik doe voor het eerst mee. Vorige week een paar goede dagen, gevolgd door een paar slechte dagen (lees: zwak). Etentjes, weekenden, als ik iemand anders alcohol zie drinken - niet verrassend: mijn partner, dan is het vlees zwak. Ik twijfelde om op de dagpact te reageren: als het niet lukt is het de zoveelste teleurstelling voor mezelf. De zoveelste bevestiging dat dit mij niet zonder hulp gaat lukken. Ook al drink ik niet veel, voor mij is het veel te veel. En veel te frequent. Ik snap niet van mijzelf dat ik wel al 18 jaar gestopt ben met roken - terwijl mijn partner er lustig op los is blijven roken naast me, en ik dat stomme glas wijn niet kan laten staan. Maar goed: vandaag wéér een nieuwe - inderdaad mooie! - dag, ik haak graag aan bij jullie! Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Goedenavond allen, dagje gewerkt en net een tortellinischotel op. Vanavond staat er niet veel op de planning en ga de aflevering five days inside van vorige week nog terug kijken en dan optijd m’n bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Hoi @Pinkman! Wat is five days inside? @ikkanhethoe is het nu? Hier was ook een stralende zon vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november @Lika 5 Days Inside is een Nederlandse serie waarin de presentator vijf dagen doorbrengt in instellingen en organisaties die normaal gesloten zijn voor het publiek, om een inkijkje te geven in bijzondere levens en werkplekken. Deze aflevering was gefilmd op het Erasmus MC op de transplantatie afdeling, met verschillende verhalen en hier door ook wel weer een andere kijk op orgaantransplantatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november 15 uur geleden zei Lika: Hoi @Pinkman! Wat is five days inside? @ikkanhethoe is het nu? Hier was ook een stralende zon vandaag. Gaat best redelijk @Lika dank je. Wat kleine ongemakjes en erg moe maar is goed te doen. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden