Claudius Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 november Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november Vandaag opgestaan omdat Femke bleef aandacht zoeken / janken . Dementie is een verschrikkelijk ding, nu is ze rustig, zo weer proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Goedemorgen ☀️ vandaag lekker rustig aan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 4 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius👍 Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Goedemorgen allemaal, Boodschappen zijn al binnen. huis een beetje poetsen nu Maar eerst...koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Goedemiddag frummers. Wat een schitterende dag weer. Ik zet even bakje neer hier en ga dan weer snel naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 november Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november Schitterende dag? Hier is het mistig en geen zon te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Hier droog grijs en herfstig maar mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Zalige zonnige saunadag hier. Prachtige rode bladeren in de bomen, bijna winstil. Tot 17u superrustig geweest, ik kon alle opgietingen liggend meemaken. Blije bofkont hiero, en helemaal zennn.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Ha @Pinkman! Dacht net aan je. Dat we elkaar een jaar (iets meer) geleden ontmoetten. Was mooi. Hoe is het? lady jane en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november @lady janemooie dag voor jou dus. Heb je minder last van je fysieke klachten? ( ben even kwijt wat. Sorry. Je schouder toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Hele dag gespeeld en gedeeld wat me dwars zat. Dat was bevredigend. Trots op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november Hoi Lika, de tijd gaat zo snel. Ik kom nu regelmatig in het Sonsbeekpark en denk dan nog regelmatig terug aan de geslaagde meeting. Met mij gaat het verder eigenlijk wel goed. En jij dan ? lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 34 minuten geleden zei Lika: @lady janemooie dag voor jou dus. Heb je minder last van je fysieke klachten? ( ben even kwijt wat. Sorry. Je schouder toch?) jouw geheugen is beter dan het mijne Ja het was mijn schouder, en nog steeds een beetje, maar gisteren heb ik zo maar een paar keer de borst-crawl moeten zwemmen om een man met slechte motoriek te kunnen ontwijken. Pas na afloop bedacht ik dat ik dat dus weer kan zonder pijn. Heerlijk. Ik zwem liever op mijn rug, maar het is altijd fijn om keuzes te hebben. Nu nog weer durven smashen met volleybal (na de herfstvakantie). Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november Rapport Share Geplaatst 2 november 49 minuten geleden zei Pinkman: En jij dan ? Eigenlijk gaat het heel goed met mij. Ik voel me rustig van binnen. Dat is heerlijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Dat klinkt heerlijk zen @Lika . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Klopt @Pinkman, ik heb 1 zekerheid: alles verandert. Dus ook dit. Maar voor nu geniet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 november Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 28 minuten geleden zei Lika: Klopt @Pinkman, ik heb 1 zekerheid: alles verandert. Dus ook dit. Maar voor nu geniet ik. Alles verandert inderdaad, niets blijft. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden