Claudius Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober Gisteren een goede AA meeting gehad. Er waren weer eens zeer weinig mensen aanwezig. Er was een nieuw lid, ze voelde zich heel onwennig. Ik heb een deel van mijn verhaal kunnen doen. En ook van de tijd dat ik als twintiger in een brouwerij werkte. Ik ging toen iedere dag dronken terug naar huis. Gelukkig reed ik toen nog niet met de auto. De vrouw denkt dat de alcohol de dag erna niet meer in het lichaam aanwezig is, ik heb haar van het tegendeel proberen te overtuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Goeie morgen iedereen, Pas geleden mijn schildklier laten na kijken nu kreeg ik gisteren een tel. Een normale schildklier weegt rond de 22 gram, de mijne (schrik niet ) weegt 200 gram, zoveel als een pakje boter zei de arts. Nou daar ben ik dan klaar mee hé? ( Slik. )Nou moet ik over 14 dagen een nachtje in het ziekenhuis blijven. Het fijne is dat ik lekker niet hoef te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober Hoe kunnen ze dat wegen @bolletje ? Kook je niet graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Jeetje @bolletje. Ik weet niets van een schildklier eigenlijk en dus ook niet van de werking. Heb je enig idee wat er moet gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober goeiemooiemorgen frummers oei @bolletje, ik moest even bijlezen. Moet hij eruit of moet er nog gekeken worden wat de oorzaak is? Heb je er klachten van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Goedemorgen frummers, Dat is best schrikken dan @bolletje, maar hopelijk valt het allemaal heel erg mee. Voor jou even een extra sterk bakje en natuurlijk voor ons allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Goedemorgen! Jeetje @bolletje dat is schrikken. Ik ben ook benieuwd hoe of wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden