Claudius Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius 5 oktober bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Hierbuiten hangt een dikke mist . Ik hoop vooral dat de mist in mijn hoofd opklaart . Gisteren kwam ik een vroegere mede patiënt van in de PaaZ tegen, hij was samen met zijn vrouw Cara pils aan t drinken. Plotseling had ik zeer grote Craving ook deze morgen in de winkel toen ik wat spullen kocht die ik zeker direct niet nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Ik voel me zeer moe, maar kan toch niet slapen . Maar wat huishoudelijke taken doen. Om negen uur gaan blazen aan de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Goedemorgen allemaal!!! Zal ik voor jou een bakkie inschenken Claudius?☕️ Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober @Fonny Dank U , ik ben koffie aan t drinken Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober goeiemooiemorgen frummers aan de wandel vandaag @Fonny? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Ik ben wat huishoudelijke taken bezig, ik haat opruimen. 😁 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 39 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers aan de wandel vandaag @Fonny? Goedemorgen Lady...jazeker! Vandaag wandelingetje Vorden-Zelhem👣🏃♀️ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober oh wat een prachtig weer en omgeving tref je dan. geniet je suf he Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Dat doe ik...Nederland is zooooo mooi....en het zonnetje schijnt...een kadootje!!!🌞🚶♀️👍🍁 lady jane en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Goeie morgen allemaal, Neempleisters mee voor de blaren Fonny. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Goedemorgen allemaal, Vandaag maar een opruimen, eindelijk heb ik daar weer de tijd voor na een zeer drukke week. Fijne zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Ik maak me zorgen om mijn hondje , ik heb een vraag gesteld aan de hoeve waar Femke verzorgt wordt. Gewoonlijk reageren ze snel. Maar nu ? De vraag is al van meer als twee uur geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Telefoon namen ze wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Hier in de stad is een soort carnaval of zoiets bezig, met optredens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober Kweikersdag is er bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Vanochtend heerlijke wandeling in de duinen. Naast veel paddenstoelen ook reetjes gezien. Blijft bijzonder. karin123, Zbb, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober wat is die katachtige achter dat reetje @Maja? lijkt wel een serval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 17 minuten geleden zei lady jane: wat is die katachtige achter dat reetje @Maja? lijkt wel een serval. Vonden wij ook lastig te herkennen. Na lang turen hield ik het toch op een kleine ree. Maar de foto bekijkend, twijfelde ik toch. Een vos? Alleen die oren… zou inderdaad ook een serval kunnen zijn… mysterie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober nou, in elk geval heb jij 2 vliegen in één klap geschoten dus, een goeie jager Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden