Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik heb me grootzeil en huik voor de boot uitgekozen en alle extra opties besproken

Er is een mooi zeil samen-gesteld samen met de zeilmaker. 
 

Ook de giek huik word prachtig met de boot naam die erop gedrukt gaat worden. 
 

voor het voorjaar moet het klaar zijn,alles word hand gemaakt en word speciaal ontworpen voor specifiek mijn boot. 
 

ook een hele leuke rondleiding gehad in de zeilmakerij zelf.

echt een topdag!

nu weer in de kliniek en morgen overdag weer naar de boot om een beetje te rommelen daar. 
 

laat het voorjaar maar weer komen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja @Lika dochter zag m ook en raadde m aan.

net terug van Een schitterend gebrek; een schitterende film en een nog beter boek (heb ik vandaag net op tijd uit kunnen lezen).
de film mist alle boeiende en intelligente gedachten en filosofien, maar de film geeft prachtige beelden van Venetie, Amsterdam en zelfs even van Gouda.
beiden een aanrader dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gaaf dat je bij Nick Cave bent geweest @Lika! Ik wist niet eens dat hij in Nederland was. Uit de recensie die ik zojuist lees rijst het beeld van een huiveringwekkend intiem concert. Twee zoons verloren, dat wist ik evenmin. God, wat een ellende. Als ik dat nummer ‘I need you’ beluister knijpt me het de strot dicht. Maar wat ik vooral bewonder is dat hij dwars door alles heen muziek is blijven maken, letterlijk en figuurlijk. En dat hij ook - zij het op bitterzoete wijze - weer hoopvol kan klinken.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Oskarik ben zo onder de indruk van dit concert. Ik zou het omschrijven als een muzikaal spirituele ervaring. Ik vind zijn laatste album ook heel mooi. Ben er nog vol van. Ik zal je waarschuwen de volgende keer. Misschien wil je wel mee.

Hij maakt echt een oeuvre. En ja. Er is weer Joy. Er is weer hoop en er is weer energie. 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...