Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik voel me zo moe. Alles moe eigenlijk. Ik zou voor altijd op mijn bed willen blijven liggen. Ik heb deze morgen ook ruzie gemaakt met een medepatiente, ze bleef maar doorzagen over een futuliteit. Mijn hoofd doet ook pijn. Ik heb deze voormiddag geen enkele sessie bijgewoond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

direct en duidelijk zijn is soms zo lastig, net als NEE zeggen. Loop ik ook tegen aan. Maar dat moet je echt leren en over een grens gaan voordat je zelf over je grens gaat , als je het laat gebeuren…. Valt soms niet mee voor jezelf opkomen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wisselen van de groep vind ik ook lastig ,zeker de mensen waar je een klik mee heb. 
 

maar mensen komen en gaan,soms hebben ze hun doel en einddatum bereikt sommige gaan uit hen zelf en anderen worden weer weggestuurd. 
 

het is wat het is

al weet ik dat er iemand over twee weken met ontslag gaat wat ik zeker lastig ga vinden

diegene heeft mij vanaf dag één overal mee en doorheen geholpen. 
 

ik ken haar ook van buiten en zal haar vast nog weleens gaan zien. 
 

maar ik wil me aan de andere kant ook niet teveel hechten aan de mensen van hier,die mensen die je hier ontmoet zijn geen vrienden voor buiten. 
 

is mijn persoonlijke mening dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ZbbDe eerste afdeling waar ik in die kliniek was, is denk ik enigzins vergelijkbaar met de afdeling waar jij nu bent. Daar werd steeds de raad gegeven geen contact meer te houden buiten de kliniek. En zeker werd het afgeraden een relatie te beginnen met een andere verslaafde. 

Ik heb van beidde mannen die vandaag de afdeling mochten verlaten geen gegevens . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Claudius:

@ZbbDe eerste afdeling waar ik in die kliniek was, is denk ik enigzins vergelijkbaar met de afdeling waar jij nu bent. Daar werd steeds de raad gegeven geen contact meer te houden buiten de kliniek. En zeker werd het afgeraden een relatie te beginnen met een andere verslaafde. 

Ik heb van beidde mannen die vandaag de afdeling mochten verlaten geen gegevens . 

Nee een relatie beginnen lijkt me al helemaal niet handig met een mede verslaafde.

Beter  iemand die gewoon stabiel is en zonder verslavingsproblemen. 
 

al heb ik wel ge-date met niet verslaafde vrouwen en als ik dan vertelde waarom ik geen alcohol dronk en daar eerlijk over was haakte ze bijna allemaal af 🫣

soms kan je het (in het begin) beter maar verzwijgen denk ik weleens. 
 

maar eerlijkheid is toch de basis van een gezonde relatie. 
 

lastig allemaal

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...