Yvonne Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Goedemorgen frummers, Tijd voor een bakje lui. Ik heb redelijk geslapen ondanks dat het niet echt wilde afkoelen gisteravond en vannacht. Straks maar snel de weekboodschappen doen en dan zie ik wel hoe de dag verder verloopt. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Een hele goede morgen allemaal, Binnen 25 graden, buiten 24 graden Hoog zomer dus Vandaag een lange maar (hopelijk) leuke dag we gaan kennis maken met een nieuw oppas adres 2 uur heen rijden en weer 2 uur terug We doen het relexed met een koffie pauze tussendoor. We krijgen daar lunch. grote woonboerderij met 3 honden en 2 katten. Ben benieuwd 😊 Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) oh leuk Raps (meeting meteen maar daar?) goeiemooiemorgen frummers wind uit zee vandaag, dus die kant maar weer eens uit ben het thuis zitten al wel weer zat inmiddels. Onverwacht goed geslapen trouwens. 13 augustus bewerkt door lady jane rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Leuk @rapilos,toevallig ben ik me ook al een tijdje in die huizenoppassites aan het verdiepen, zitten soms echt leuke adressen tussen. Veel plezier vandaag, hoop dat het klikt! @lady janeheerlijk weer naar het strand. Hier straks lunchen met familie. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Goedemorgen allemaal!!!🌞☕️ Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Over een paar dagen gaat onze oudste uit huis. Dat is me ook wat. Ik heb er een heel goed gevoel bij waar ze voorlopig terecht komt. Misschien komt ze wel weer even terug, misschien nooit meer. Het is tijd. Het is goed. Maar óók weemoedig. Het is een een rare combinatie. De vuile kleding van mijn dochter die er straks niet meer is, gaat naadloos over in de vuile was van mijn moeder. Heel vreemd. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 augustus Rapport Share Geplaatst 13 augustus Ja ik had nooit gedacht dat dat voor mij misschien ook ooit van toepassing zou zijn.. @Lika het is in iig voor een goed doel... Zolang mijn ouders maar niet bij mij in huis komen denk ik dan... Ik ga zo douchen en slapen, hopelijk slaap ik goed.. Hopelijk slapen we allemaal goed! Tine en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden