Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 juli 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het grauw en grijs en nog nat van de regen van gistermiddag en -avond. 
De regenmeter zit boordevol. Maar als ik zie hoe erg het elders was hoor je mij niet klagen.
Het beestenspul heeft lekkers gekregen, nu dus tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren 6 liter bottenbouillon gemaakt van kippen karkassen 
Daar kwam nog best veel vlees vanaf.
Bijna 12 uur laten trekken
Nou als dat niet gezond is 😊
Vandaag van een gedeelte van de bouillon courgettesoep maken.
ook nog weer een heel werkje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Yvonne, @rapilosen @Fonny en wie volgt! Hier vier geslaagde wandeldagen achter de rug. (Apeldoornse 4daagse). Prachtige natuur en fijne groep. Je kent elkaar wel van wandelen, maar vier dagen met elkaar doorbrengen in een huisje is toch wat anders. Gisteren veranderden de paden in modderpoelen. Een weg vinden was een hele klus. Heb mijn schoenen na afloop leeg moeten gieten. Eens kijken hoe lang het duurt voordat ze droog zijn. @Fonny: 🥾🥾!!  Rondom Ommen ken ik een beetje. Mooi! 

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen @Fonny ,  @rapilos en @Maja
Tsja, ik werd vanmorgen om half zes wakker geblèrd door  Dokus, die door de voordeur naar binnen wilde.
Aan de achterkant van het huis hebben wij een kattenluikje dat werkt op de chips van de dieren, maar dat was meneer te lang lopen blijkbaar.
En aangezien wij beneden slapen kon hij vlak onder het slaapkamerraam gaan staan jammeren.... nou, na een minuut of 2 wil je dan wel opstaan....
Afijn, inmiddels heb ik de bovenverdieping gestofzuigd en de badkamer en de douche schoongemaakt. Dat is dan weer het voordeel.

Hier blijft het tot de middag droog als ik de vooruitzichten mag geloven, prima.

Jij heel veel succes @Fonny, ik had al zo het gevoel dat het gisteren niks meer was geworden ;) 
Ik hoop dat het vandaag beter gaat lukken...   image.png.7b3193810a64a476b53ed0a2bb9bc110.png
Grappig, in een ver verleden heb ik eens een paar dagen voor mijn werk een opleiding in hotel 'de Zon' in Ommen moeten volgen. 
Dat waren mooie dagen, overdag de opleiding, tussendoor verwend worden met lekkere hapjes en aan het eind van de dag een prima diner. 
Daarna de hotelkroeg in tot 2 uur 's nachts. (stond bekend door de pelpinda's waarvan je de schillen op de grond mocht gooien) 
Alles goed en wel, als je de volgende ochtend maar om 9 uur weer fruitig en fris aan de opleidingstafel zat Emoticon van topkwaliteit Sluitende ogen platte emoji ogen sluiten met hand  Geel gezicht emoji Populair element | Premium Vector...

Ahhh, ik ga vandaag ook met courgette aan de gang voor de soep @rapilos, ik ga straks alvast de courgette-groentesoep voor morgen maken. 
Wel vegetarische uiteraard, dus een hoop minder werk ;) 

Pffff, dat moet pittig zijn geweest @Maja
En ja, met elkaar in een huisje verblijven is een heel ander verhaal. 
Maar knap dat je het volgehouden hebt met dat noodweer... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

petje af voor hen die "gewoon" in de regen deden wat ze moesten/wilden.
Ik heb gespijbeld, en ben voor het eerst sinds tijden de hele dag binnen gebleven.
Wimbledon kijken verzachtte de pijn wel een beetje. Maar gauw buiten frisse lucht inhalen vandaag toch.
Veel wandelplezier @Fonny en petje af voor @Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, half 8 van bed. Kwart over 8 ontbijten. Cadeautjes inpakken met dochter, die mag van half 10 tot half 12 trampoline springen op kinderfeestje. Zoon en ik tussendoor naar de bieb. Daarna met zijn dyslexie bezig, wasmachine aangezet. 

Ik had me voorgenomen, om wat strijkgoed weg te werken deze ochtend maar heb het gevoel dat ik nergens aan toe kom.. 

Dat is niet zo... Maar wel volgens mijn planning, waarschijnlijk is mijn planning te ambitieus. Zo dochter weer ophalen, zoon naar scouting om 13:45. Daar tussen dan maar strijken... 

dagpact

Maja

Okkie

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog wat klaar gekregen qua strijkgoed, morgen hopelijk de rest. Niets gepland, dat zijn meestal de beste dagen. 

Morgen droog weer met een graadje of 18/19. 

Prima weer om met de kids, met de metaaldetector of magneetvissen of gewoon vissen met de hengel.. 

We zien het wel! 

Weltrusten allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...