Yvonne Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Goedemorgen frummers Zo, het ging even goed tekeer hier vannacht, maar de boel is wel lekker opgefrist. Inmiddels is het woensdag geworden, dé woesdag, nog pittig bewolkt, maar dat kan veranderen, hahaha. Eerst maar even een bakje.. 10 juli bewerkt door Yvonne Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Mogge allemaal, Mijn bed lag echt nog veel te lekker, snel op zoek naar koffie. Dagpact: Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Goeiemorgen @Yvonneen overige frummers Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli Goedemorgen @Okkie en @ikkanhet. Ikkanhet, er staat mij bij dat je vandaag een gesprek zou hebben??? Of haal ik nou dingen door elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Terug van een uurtje sportschool en vandaag de nodige klusjes in huis. Vanavond Oranje, maar eerst naar de AA. Al veel afmeldingen ontvangen, maar een kleine groep is ook fijn! Wij splitsen bij 16 of meer en dat gebeurt váák. Dagpact: Okkie Elonwyn 10 juli bewerkt door Elonwyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yoyo Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Goedemorgen allemaal! ☀️☀️☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Goedenmorgen frummers. Voel me goed vandaag, weinig spanning. Ga al aardig wennen aan mijn nieuwe leventje. Een lekker bakkie van @Yvonne gaat er altijd wel in natuurlijk. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) 4 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Okkie en @ikkanhet. Ikkanhet, er staat mij bij dat je vandaag een gesprek zou hebben??? Of haal ik nou dingen door elkaar? Ja want mijn gesprek is maandag om te kijken naar de bloedwaarden of die goed zijn voor de 2e chemokuur 10 juli bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli 42 minuten geleden zei ikkanhet: Ja want mijn gesprek is maandag om te kijken naar de bloedwaarden of die goed zijn voor de 2e chemokuur Hou je goed meissie! Zo knap, dat je ondanks alles droog blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Dank je @Spirit. Drank is echt het laatste waar ik aan denk. Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli hier fish & chips met sla en geroosterde paprika's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Klinkt lekker @lady jane Hier tuinbonen uit de tuin, aardappel blokjes uit de airfryer en zelf gedraaid gehaktballetjes Denk dat een schepje appelmoes hier lekker bij is. @Yvonne Ik denk dat je het gesprek van @ikkanhetverwarde met mij Ik had nl een belangrijk gesprek met de arts vanochtend Conclusie de overgebleven nier heeft nog een functie van 80 a 90% Iets om me absoluut geen zorgen om te maken en ik kan er oud mee worden Op de scan waren ook geen rare dingen (meer)te zien Dus ik ben werkelijk gigantisch opgelucht Ayla89, Lika en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Ik heb gelezen op internet dat je kinderen, mits ze het volhouden e.d. Best naar EK kan laten kijken om 9 uur. Mijn dochter vroeg of dat mocht, nou laat ik dan de beste papa zijn, met lekkere chips & yogi drink, wij gaan mooi het EK zien, op school doen ze de laatste weken voor de zomervakantie toch niets meer bijzonders... Zo vnn, is vanochtend afgesloten. Het tattoo idee laat me niet los, blijkt dat mijn zus er al een jaar met hetzelfde idee rond loopt... Dus dat wordt een 1-2tje in voetbal termen... Maar ik ga geen overhaaste beslissingen maken, eerst maar eens langs bij zo'n shop, en wat schetsen oid laten maken.. De motor staat bij iemand die een garage aan huis heeft, vast goedkoper dan een MotoPort.. Tenminste dat hoop ik.. Vannacht rare droom gehad, niet geschikt om te vertellen maar lag wel een uur lang wakker daarna... Net even half uurtje geslapen.. Dochter wordt om 6 uur thuis gebracht vanuit turnen, dus die hoef ik niet op te halen... Die eet daar ook patat, dus wij ook! Mooi rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Wat fijn om te lezen @rapilos Beter een goeie nier, dan een verre buur! Ook @ikkanhet, ik vind het zo sterk dat je dan niet terugvalt, want het kan namelijk heel erg makkelijk! Je staat er sterk in, zo te lezen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli goed nieuws @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Heel erg blij @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 8 uur geleden zei ikkanhet: Ja want mijn gesprek is maandag om te kijken naar de bloedwaarden of die goed zijn voor de 2e chemokuur Jeetje ja, sorry @ikkanhet..... 4 uur geleden zei rapilos: @Yvonne Ik denk dat je het gesprek van @ikkanhetverwarde met mij Ik had nl een belangrijk gesprek met de arts vanochtend Conclusie de overgebleven nier heeft nog een functie van 80 a 90% Iets om me absoluut geen zorgen om te maken en ik kan er oud mee worden Op de scan waren ook geen rare dingen (meer)te zien Dus ik ben werkelijk gigantisch opgelucht Wat een mooi nieuws @rapilos, een felicitatie waard.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli 4 uur geleden zei Freekie: Wat fijn om te lezen @rapilos Beter een goeie nier, dan een verre buur! Ook @ikkanhet, ik vind het zo sterk dat je dan niet terugvalt, want het kan namelijk heel erg makkelijk! Je staat er sterk in, zo te lezen Dank je @Freekie. Hoef er geen moeite voor te doen. Zie nog steeds voor me hoe ik was op het laatst. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli nou @Ayla89, Memphis is er uit, als nu Weghorst erin mag, dan wordt het weer wat. spannend is het al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Nou de stand kon net zo goed andersom zijn Echt een opa grapje, die ik over overneem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Bwahhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli Helaas. Sniksnik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden