Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei ja natuurlijk Heb het verteld Dit doet ze mijn hele leven al Ze heeft geen idee Dan neemt ze weer afstand Want ze kan het niet aan Dan dit weer Zit ik weer hier Heb me ingehouden en ben vriendelijk gebleven Dit werkt zo averechts Na alles Dit noem ik geen liefde lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 4 minuten geleden zei Mai: ja natuurlijk Heb het verteld Dit doet ze mijn hele leven al Ze heeft geen idee Dan neemt ze weer afstand Want ze kan het niet aan Dan dit weer Zit ik weer hier Heb me ingehouden en ben vriendelijk gebleven Dit werkt zo averechts Na alles Dit noem ik geen liefde Ik ken jou en je moeder niet, en het klinkt als een verdrietige situatie. Liefde kan ook heel onhandig zijn en het is soms heel moeilijk om de juiste vorm van liefde en zorg te bieden. Het lijkt me ook best moeilijk om als naaste te zien (of denken te zien) dat het niet goed gaat met iemand en dan juist te handelen. En als je dan niet de juiste keuze maakt of niks kunt doen, is het misschien moeilijk om aan te zien en neem je afstand. Dat maakt het natuurlijk niet minder naar voor jou. Ik bedoel alleen te zeggen dat het nog steeds vanuit liefde kan zijn, hoe beroerd het ook uitgevoerd is. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Nou komt natuurlijk alles weer boven Aaargh!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 1 minuut geleden zei Ayla89: Ik ken jou en je moeder niet, en het klinkt als een verdrietige situatie. Liefde kan ook heel onhandig zijn en het is soms heel moeilijk om de juiste vorm van liefde en zorg te bieden. Het lijkt me ook best moeilijk om als naaste te zien (of denken te zien) dat het niet goed gaat met iemand en dan juist te handelen. En als je dan niet de juiste keuze maakt of niks kunt doen, is het misschien moeilijk om aan te zien en neem je afstand. Dat maakt het natuurlijk niet minder naar voor jou. Ik bedoel alleen te zeggen dat het nog steeds vanuit liefde kan zijn, hoe beroerd het ook uitgevoerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) 1 minuut geleden zei Mai: Dat snap ik wel But hee Kom op!!! 25 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Ik denk even aan zoonlief (wordt ik blij van) Die wel het lef had En heel Scandinavië door, en resterend Europa Alleen op zijn motor Met tentje en zichzelf Onderweg werken bij mensen die zich openstelden, boerderij in Noorwegen.. Middenin in de coronatijd Elke ochtend vroeg app contact Soms ‘s avonds nog even Die keer dat ie door pech Wel door Frankrijk moest En ik zei Van de weg af eerst volgende bospad Zet daar beschut je tent op En neem een dagboek schrijf (had ie al 😉) Daarna nog backpacken in oa Thailand Nooit gedwongen Vrije geest Diepe eenzaamheid gekend Maar heeft hem nog meer gevormd Dat zijn de dingen die er toe doen Voor mij belangrijk Ik hoef die grijns maar te zien En ik voel het Ten diepste Mijn moeder is bang Een spuitbusje slagroom kost op Bonaire €25,- hahahaha Ze heeft met vriend huis gekocht daar Ook weer verbouwen Dat noem ik ook lef That’s my girl De stress hier ontvlucht Totaal verschillend Wel beide de vrijbuitersmentaliteit I like it De leven X 25 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 1 uur geleden zei Ayla89: Ik ken jou en je moeder niet, en het klinkt als een verdrietige situatie. Liefde kan ook heel onhandig zijn en het is soms heel moeilijk om de juiste vorm van liefde en zorg te bieden. Het lijkt me ook best moeilijk om als naaste te zien (of denken te zien) dat het niet goed gaat met iemand en dan juist te handelen. En als je dan niet de juiste keuze maakt of niks kunt doen, is het misschien moeilijk om aan te zien en neem je afstand. Dat maakt het natuurlijk niet minder naar voor jou. Ik bedoel alleen te zeggen dat het nog steeds vanuit liefde kan zijn, hoe beroerd het ook uitgevoerd is. Mooi, wat je hier schrijft… En fijn dat het beter met je gaat. Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Ik heb haar ook verteld van die muts van de VNN Dat snapte ze ook Maar ze dwingt mijn hele leven al Wat ik op zich nog snap Gezien haar eigen verleden Dat heb ik allang terug mogen helen en inzien en vergeven Echter steeds opnieuw ze lijkt mij wel 😉🙃 Dus dank dat ik het mocht zien En bij mijn kinderen heb kunnen omdraaien Die zijn nu weer dol zijn op omi Gelukkig maar Heb ook nog appje gestuurd Dat ik haar wel wel snap Bezorgdheid en dat ik haar niets kwalijk neem Maar beter niet meer zo (ik zie de familelijnen) Dat ik van ze hou 💝 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 8 minuten geleden zei Mai: Dus dank dat ik het mocht zien En bij mijn kinderen heb kunnen omdraaien dankbaar dat we rode draden kunnen doorknippen en de volgende generatie de hunne gunnen cirkels worden spiralen, soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) 4 uur geleden zei lady jane: dankbaar dat we rode draden kunnen doorknippen en de volgende generatie de hunne gunnen cirkels worden spiralen, soms Downward so Upward 26 mei bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Goed bezig @Ayla89 het kan idd ook zonder. Het is het niet meer willen, je moet het zo niet meer willen dat alles beter is dan de 1e nemen.. Tenminste zo zit het in mijn hoofd, want als ik de tijd dan even vooruitspoel, weet ik, waar ik weer in beland.. De vicieuze cirkel van gebruik. Ik heb net nog een avond wandeling gemaakt, de 2de wandeling vandaag, iets korter dan vanochtend. Het was fijn om na de sauna een verkoelende wandeling te maken. Voor de sauna aan, film gekeken en een deel van een aflevering van een serie. Vanmiddag nog even lekker in het zonnetje gezeten met een 0.0 en daarna nog een Vignet voor Oostenrijk opgehaald. 3 t/m 10 juni, gaan mijn paps en ik op pad met de motor. 7 dagen, Oostenrijk - Italië. Een collega vertelde mij gisterochtend dat zijn vader op 59 jarige leeftijd overleden was en hij, toen achter in de 20 was, inmiddels is hij rond de 50. Druk met kinderen en werk destijds en daarvoor druk met studie... Hij zei ik heb daar nooit de tijd voor gehad, om zoiets met mijn pa te kunnen doen. Daar wordt je dan wel even stil van. Weltrusten allemaal en de 1e, morgen niet nemen @Quinn, maak je huis drankloos, gooi het weg... Het leven wordt niet slechter zonder drank. lady jane, karin123, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Het leven wordt niet slechter zonder drank. Zonder ijs daarentegen….. Ik had een bijzondere dag. Met neven en nichten mijn moeder bezocht. Apart en roerend. Morgen zwemmen tussen de meerkoeten. Mijn innerlijke meerkoet mag eruit:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Oké 🩵 26 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) @Lika Wat bedoelde je met 'zonder ijs daarentegen'? 26 mei bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei @Freekie: Zonder ijs (jes) zou mijn leven wel slechter worden…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei 13 uur geleden zei Freekie: (...) Weltrusten allemaal en de 1e, morgen niet nemen @Quinn, maak je huis drankloos, gooi het weg... Het leven wordt niet slechter zonder drank. Nee, niet slechter, wel zwaarder. Mooi om je voorpret voor Oostenrijk te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden