Jac Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) 46 minuten geleden zei Roberto: Ja @Musashi, heel voorspelbaar, en nu nog even wachten op @Jac. Elke keer is het weer een opgave en moet ik mezelf pushen om op je te reageren maar het dient het hogere doel “Practical experience shows that nothing will so much ensure immunity from drinking as intensive work with other alcoholics“ zolang jij als morele hoeder van dit forum je onmetelijke intelligentie blijven delen en blijft posten blijf ik dus nuchter 30 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 1 minuut geleden zei Jac: Elke keer is het weer een opgave en moet ik mezelf pushen om op je te reageren maar het dient het hogere doel “Practical experience shows that nothing will so much ensure immunity from drinking as intensive work with other alcoholics“ Waar refereer je aan Jac? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Ik heb gewoon pech gehad met mijn lijf en leven Op veel mooie dingen na Die nu doodgewoon verleden zijn Niet meer en niet minder dan dat Klinkt als… Edoch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 4 minuten geleden zei Mai: Waar refereer je aan Jac? Onze Roberto met zijn voorspelling dat hij weet wie er uitglijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Zojuist zei Jac: Onze Roberto met zijn voorspelling dat hij weet wie er uitglijd Ik heb hem geen voorspelling zien doen Hooguit, een weten wat er komt Zover ik heb kunnen lezen/zien 8 minuten geleden zei Mai: “Practical experience shows that nothing will so much ensure immunity from drinking as intensive work with other alcoholics“ Deze bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) “Morele hoeder” Vind ik ook mooi gezegd Ik vul voor niemand in Athans dat denk ik niet Ben ik “helaas” nog niet gek (genoeg) Al sta ik stoms met een mes Sta onder continue stress Onthouding kost het lijf te teveel inniddels Net als drinken 30 april bewerkt door Mai Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 1 uur geleden zei Musashi: Er voila de cirkel is rond en de fles bijna leeg. Het begon eigenlijk al deze middag toen ik mezelf ook hier vergoeilijkte met een of twee flessen wijn per week wel ok. (En dan vanbinnen denken ja donderdag moet ik naar de therapeut dus dan kan ik beter niet morgen drinken en de dag zelf was me vorige keer ook niet goed bekomen, dus ja dan eigenlijk wel vandaag.) Anyways, voor zij die zich er zorgen over maakten (maar er bewust of onbewust zelf toch ook over posten): ik zal morgen dus wellicht niet posten over een healthy breaky of mijn gevoelens want zal me gewoon zo goed als mogelijk de dag proberen door te loodsen. sorry voor het gebleit.😢 ps had beloofd om het nog over de nadelen te hebben, dus bij deze 😄 Morgen begin je weer op nul, my friend Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 18 minuten geleden zei Jac: Onze Roberto met zijn voorspelling dat hij weet wie er uitglijd Alleen de mannen hier. Quinn, Oskar, Zbb en Jac. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Die snap ik dan weer niet Hoezo alleen de mannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Ooh… Jup! Je kent mij toch? Ai! 30 april bewerkt door Mai Toevoging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Voel(de) me altijd meer thuis bij “de mannen” En homo’s kwamen bij mij Toen zocht ik het maar uit Both man an woman Double twin Double trouble Heb wel twee wonderschone kinderen mogen baren Die hun eigen route hebben gekozen En waar ik met genoegen, en intense blijheid Met afstand naar kijk En soms wil ik graag nog één keer terug En dat doet niet alleen drank die kent meerdere gangen dan wel redenen En ik red het zo niet meer en dat weet ik Het wordt steeds lastiger zo Verrek het om alleen dood te gaan hier not my way x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 14 minuten geleden zei Mai: Hoezo alleen de mannen? @Mai, omdat vrouwen voor mij onvoorspelbaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) 1 minuut geleden zei Roberto: @Mai, omdat vrouwen voor mij onvoorspelbaar zijn. Dan ken jij niet alle vouwen Sommige mannen voor mij 30 april bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 15 minuten geleden zei Mai: Ooh…Jup! Je kent mij toch? Ai! Ja ik vind jou lief @Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 1 minuut geleden zei Roberto: Ja ik vind jou lief @Mai Hij vind me lief.. Wellicht ben ik dat wel helemaal niet Ik ben liefde net als U en U en U enU …. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april @Mai, ik vind jou lief, omdat jij jezelf durft te zijn en jij je op jouw eigen manier uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Ondertussen doet het lijken alsof ik over veel mensen heenwals/ze vergeet.. Dat doe ik niet Bang, dat ik er één vergeet @Ikakanhet 30 april bewerkt door Mai X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 1 minuut geleden zei Roberto: @Mai, ik vind jou lief, omdat jij jezelf durft te zijn en jij je op jouw eigen manier uit. Dat ik wat ik tracht En altijd heb gedaan Dat het hier iig veilig is dat gun ik een ieder Van harte Het grote oefenplein Kom ik hier weer.. But hee Ik ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april (bewerkt) En ik gun iedereen Voel je niet bezwaard of bang Want die kennen we Echter soms slaat ook die weer genadeloos toe Wees niet bang en verlang niets 30 april bewerkt door Mai Geen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Gewoon Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Kan al die topics niet meer vinden En nu begint het nachtleven weer hier Woonde ik nog maar rustig in de stad… Spetter-Pieter-Pater… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april 3 uur geleden zei Musashi: Er voila de cirkel is rond en de fles bijna leeg. Het begon eigenlijk al deze middag ..... Nee hoor dat begon al veel eerder, namelijk afgelopen zondag met je '3-0' vermelding. Daar vandaan was een flink staaltje droogdrinken waar te nemen. Jammer dat je het zelf niet eerder opgemerkt hebt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Remi1 was jij ooit Borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april Rapport Share Geplaatst 30 april Hoi. Ja Mai ik ben het, Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden