Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Die snap ik dan weer niet Hoezo alleen de mannen?
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Ooh… Jup! Je kent mij toch? Ai! 30 april 2024 bewerkt door Mai Toevoging
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Voel(de) me altijd meer thuis bij “de mannen” En homo’s kwamen bij mij Toen zocht ik het maar uit Both man an woman Double twin Double trouble Heb wel twee wonderschone kinderen mogen baren Die hun eigen route hebben gekozen En waar ik met genoegen, en intense blijheid Met afstand naar kijk En soms wil ik graag nog één keer terug En dat doet niet alleen drank die kent meerdere gangen dan wel redenen En ik red het zo niet meer en dat weet ik Het wordt steeds lastiger zo Verrek het om alleen dood te gaan hier not my way x
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Roberto: @Mai, omdat vrouwen voor mij onvoorspelbaar zijn. Dan ken jij niet alle vouwen Sommige mannen voor mij 30 april 2024 bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 1 minuut geleden zei Roberto: Ja ik vind jou lief @Mai Hij vind me lief.. Wellicht ben ik dat wel helemaal niet Ik ben liefde net als U en U en U enU ….
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Ondertussen doet het lijken alsof ik over veel mensen heenwals/ze vergeet.. Dat doe ik niet Bang, dat ik er één vergeet @Ikakanhet 30 april 2024 bewerkt door Mai X
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 1 minuut geleden zei Roberto: @Mai, ik vind jou lief, omdat jij jezelf durft te zijn en jij je op jouw eigen manier uit. Dat ik wat ik tracht En altijd heb gedaan Dat het hier iig veilig is dat gun ik een ieder Van harte Het grote oefenplein Kom ik hier weer.. But hee Ik ook van jou
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) En ik gun iedereen Voel je niet bezwaard of bang Want die kennen we Echter soms slaat ook die weer genadeloos toe Wees niet bang en verlang niets 30 april 2024 bewerkt door Mai Geen
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Kan al die topics niet meer vinden En nu begint het nachtleven weer hier Woonde ik nog maar rustig in de stad… Spetter-Pieter-Pater…
Remi1 Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 3 uur geleden zei Musashi: Er voila de cirkel is rond en de fles bijna leeg. Het begon eigenlijk al deze middag ..... Nee hoor dat begon al veel eerder, namelijk afgelopen zondag met je '3-0' vermelding. Daar vandaan was een flink staaltje droogdrinken waar te nemen. Jammer dat je het zelf niet eerder opgemerkt hebt. nancy reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Écht joh? wat gaaf! wat spreek je anders dan wel ooit Hoop dat het je goed gaat wellicht kunnen we dan nog een draadje villen *vullen Ben lang niet geweest Was begaan met jou heit, de kinderen en je man Jeeej!!! Antwoorden mag hoeft niet Sterk Remi1 en Fruitvlieg reageerden hierop 2
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Dan weet jij als geen ander wat het is droogdrinken Gossie jemig helemaal nuts nu Goosfrabbared 30 april 2024 bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Ik hoop volgende maand level 56 te halen Mankekeer nogal wat lastig accepteren But I am healing still healing Dat is wat ik liever noem Ach leave 30 april 2024 bewerkt door Mai *
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Hihihi.. grappig dit Alhoewel ik dat natuurlijk nog niet weet je klinkt in balans Zoiets
Remi1 Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Ik hoop 'anders' ten goede? Ja ik hang al 14 jaar hier inmiddels. De tijd vliegt. Alleen ben ik niet een actieve schrijver meer, mee lezen doe ik vaak nog wel. mijn heit is 4 maanden terug overleden. Met mijn toenmalige man ben ik nog steeds. Mijn toenmalige uithuis geplaatste 7 jarig zoontje is nooit meer terug thuis geplaatst. Onze band bleek hecht en sterk genoeg om het aan te kunnen blijkbaar want dat is nog steeds heel. Hij is gegroeid tot een gezonde 21 jarige jongeman met een studie op zak, met een baan en zelfstandig woont, maar dat is zeer zeker niet te danken aan jeugdzorg overigens en ging bepaald niet vanzelf, maar dat had ik toen allemaal al voorspelt. Maar goed, het is ondanks z'n rugzak goed gekomen met hem. Het forum heeft in die jaren veel voor mij/ ons betekent vandaar dat ik nog lees want jullie helemaal loslaten kan ik niet en wil ik niet, daarvoor is het te belangrijk geweest, ik koester dat ( jullie) heimelijk. 30 april 2024 bewerkt door Remi1 lady jane, Mai, Jac en 4 anderen reageerden hierop 7
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Wat mooi verwoord famke Ach, het was jouw proces Niet slechter of beter Gegroeid Mooi te zien Spytich foar dyn heit En jeugdzorg, tsja… Blikstjinder Diepe buiging Net bûge Foar dat tuig Dan heb ik nog één liedje voor jou (je voelt em al aankomen) Mei in dikke tút en in hiele dikke knuffel Folle leafs Mai X (neffens my is hy ek krekt ferstoarn) Hou je Dappere krijger 30 april 2024 bewerkt door Mai *** Remi1 en lady jane reageerden hierop 1 1
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Dank voor je antwoord Te vlokiste (Water) Yn gedachten by jimme 30 april 2024 bewerkt door Mai Remi1 reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Paar kleine tranen nog Want jullie laten mij ook niet los Zoveel verhalen Niet meer gedeeld Tot nu Tot ooit Wellicht lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 8 uur geleden zei Remi1: Nee hoor dat begon al veel eerder, namelijk afgelopen zondag met je '3-0' vermelding. Daar vandaan was een flink staaltje droogdrinken waar te nemen. Jammer dat je het zelf niet eerder opgemerkt hebt. Je hebt gelijk. Alsof ik daarvoor ‘beloond’ mocht worden. Ik begrijp alleen de term droogdrinken niet goed.
Mai Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 Paar kleine tranen nog Want jullie laten mij ook niet los Zoveel verhalen Niet meer gedeeld Tot nu Tot ooit Wellicht
Mai Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 30 minuten geleden zei Musashi: Je hebt gelijk. Alsof ik daarvoor ‘beloond’ mocht worden. Ik begrijp alleen de term droogdrinken niet goed. Met droogdrinken wordt bedoelt Dat als je niet (meer) drinkt Er toch steeds mee bezig bent (onbewust) Bij mij als ik wakker ben en in mij slaap in dromen Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden