Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 4 minuten geleden zei herman0167: Hoi @Reacher, even Dune bijspringen en haar reactie met je delen Thanks! Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 11 minuten geleden zei Roberto: De laatste tijd lees ik niets anders dan over uitglijders en terugvallers. Je kunt ook niet verwachten dat blijvende stoppers steeds maar schrijven dat ze niet teruggevallen zijn. Dus wat je leest zegt niet alles. En als argument voor het goedpraten van je eigen drinkgedrag vind ik het tamelijk waardeloos. Laat ons nu maar eens zien waartoe je in staat bent. Verbaas ons. Ongeacht wat anderen doen. 14 april bewerkt door Bob Adam, lady jane, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 37 minuten geleden zei Reacher: was je aan het plannen voor het drinken Ja, natuurlijk was @Dune aan het plannen. Zo werkt ons alcoholbrein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 9 minuten geleden zei Bob: Laat ons nu maar eens zien waartoe je in staat bent. Verbaas ons. Ongeacht wat anderen doen. @Bob, ik zal mijn best doen, zeker weten. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Mijn excuses ik zal inderdaad moeten stoppen voorgoed Hadocque en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 50 minuten geleden zei Roberto: Volgens mij heet dit forum Alcohol De Baas. De laatste tijd lees ik niets anders dan over uitglijders en terugvallers. En dan krijg ik op mijn kop met mijn twee flessen wijn per dag? Ik weet het in ieder geval te beperken tot twee. dit is geen uitglijder of terugvallen maar een continu doorzuipen , mensen die met vallen en opstaan hun best doen verdienen beter dan jouw geleuter de hele dag Adam, bumperjim, Artax en 2 anderen reageerden hierop 1 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 6 minuten geleden zei herman0167: dit is geen uitglijder of terugvallen maar een continu doorzuipen , mensen die met vallen en opstaan hun best doen verdienen beter dan jouw geleuter de hele dag Hoe gaat het met jou @herman0167? Jij bent nog langer lid van dit forum dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 21 minuten geleden zei Mai: Mijn excuses ik zal inderdaad moeten stoppen voorgoed @Mai, hier gaat het voor mij gelijk alweer compleet mis met jou. Excuses aanbieden: aan wie en voor wat? Moeten stoppen? van wie moet dat? Voorgoed? Tot de dood ons scheidt? Stop met dit soort flauwekul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 10 minuten geleden zei Roberto: @Mai, hier gaat het voor mij gelijk alweer compleet mis met jou. Excuses aanbieden: aan wie en voor wat? Moeten stoppen? van wie moet dat? Voorgoed? Tot de dood ons scheidt? Stop met dit soort flauwekul. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) @Mai, heb je een plan? Of laat je alles liever even berusten? Take time for yourself sister. 14 april bewerkt door Roberto Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 3 uur geleden zei Jac: @Dune even een kritische noot en corrigeer me als ik fout zit , je was dus al vanaf maandag in voorbereiding dat je zaterdags zou gaan zondigen dan is het geen impulsieve uitglijder want zo als ik eerder heb gelezen is dat jouw huis een alcohol vrije zone is , wanneer is die heerlijke maaltijd dan in je vriezer terechtgekomen en die fles wijn (of heb je er misschien twee gehaald)heeft ook geen beentjes, niet dat dat veel uitmaakt ik vroeg het me gewoon af Nee maandag gewoon genomen, donderdag niet want ik wilde mijn heerlijke tongfiletjes in wijnsaus gaan nuttigen, dat was gepland idd, maar toen dacht ik, ach een flesje wij halen na al die tijd, voor 1x en dan weer door… tja achteraf, dat domme stemmetje moet ik gewoon laten lullen…. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 4 uur geleden zei Jac: Dit is klare wijn schenken Ik zie nu pas wat een rare zin dit is geworden, maar jullie begrijpen vast wat ik wilde zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april @Roberto, ik drink geen 2 flessen wijn per dag, ik heb in 74 dagen mijn best doen een uitglijder gehad in de vorm van 1 fles wijn. En ik ga mijn stinkende best doen om mijn droge pad te vervolgen. Met alles wat ik in me heb!!! en idd voorlopig elke dag de pil erin! wat ik wil zeggen dat ik het tenminste probeer, en er zelfs in kan slagen…. Want dat heb ik mezelf al laten zien. vind jouw opmerkingen naar mij en zelfs naar andere toe niet prettig. Heb al vaker gezegd, man wat doe jij hier? Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) . 14 april bewerkt door Roberto te vroege reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 1 uur geleden zei Roberto: Beste mensen, Volgens mij heet dit forum Alcohol De Baas. De laatste tijd lees ik niets anders dan over uitglijders en terugvallers. En dan krijg ik op mijn kop met mijn twee flessen wijn per dag? Ik weet het in ieder geval te beperken tot twee. En 's avonds, na de maaltijd, kijk ik naar een kwaliteits speelfim op Out TV. Weet je Roberto, je krijgt van niemand op je kop. Het interesseert mij volstrekt niet hoeveel je drinkt en of je naar de kroten gaat. Own je eigen gedrag nou eens. Probeer er niet beter uit te zien over de ruggen van diegenen die het wèl heldhaftig proberen en die het overgrote deel van de tijd veel succes hebben. Word eens eerlijk vent. Stop met je voor te doen als de grote verlosser terwijl je zelf dringend verlost moet worden. Stop met je geleuter over anderen en, zoals Bob zei, verbaas ons. Beter nog: verbaas jezelf. 14 april bewerkt door bumperjim lady jane, Hadocque, Artax en 3 anderen reageerden hierop 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april amen @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) @bumperjim ik lees jou al jaren en begrijp jouw stijl van reacties wel. Voor mij is de keus soms, anderen helpen. Dat kan ten koste van mij zelf gaan. Soms kies ik daarvoor. Mijn buurman is echt niet meer te redden. Het heeft een jaar geduurd om hem proberen los te laten. Onze buurvrouwen hebben hier ook moeite mee. Waar ik heel erg boos over ben op dit forum is dat vorig jaar hier iemand laat op de avond in een crisis zat en de een na de ander uitlogde. En ik als enige overbleef. Heb ik altijd goed contact mee. 14 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Wat is een circus zonder clown. Adam, herman0167 en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 20 minuten geleden zei Jac: Wat is een circus zonder clown. @Jac, onze leukste clown hier was Donder. Die kon de dagelijkse kopjes koffie, gedichten en poepluiers genadeloos doorprikken. ps Smaragd was een drama queen, heeel zielig, hebben we nooit meer iets van gehoord. Ik was werkelijk heel boos toen hij/zij door de Antabus heen gedronken had en vanaf de IC nog op dit forum zat te chatten. @Remi1 kent dit verhaal nog wel, denk ik. 14 april bewerkt door Roberto Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april @Jac, Die Roberto praat er leuk overheen als hij aangesproken wordt, heeft die eigenschap geen eigen ziektebeeld of naam?, kan die dat mooi toevoegen aan zijn gebreken lijstje en daar trots op zijn Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 35 minuten geleden zei herman0167: @Jac, Die Roberto praat er leuk overheen als hij aangesproken wordt, heeft die eigenschap geen eigen ziektebeeld of naam?, kan die dat mooi toevoegen aan zijn gebreken lijstje en daar trots op zijn Ik denk dat het waarschijnlijk de enige hier is die beter af zou zijn zonder dit forum. Zijn ego staat of valt met anderen te laten zien hoe geweldig hij is. Ik had 2 collega's die dat ook voortdurend deden op dezelfde pedante manier. Beide zijn geburnout want het is mentaal kennelijk een klus om zo briljant te zijn. Het probleem is dat enige zelfkritiek nodig is bij het stoppen. Als je t allemaal fantaaaaties doet, dan kan je eigenlijk alleen maar door blijven gaan. Dus ja ik denk idd een ziektebeeld maar ik kan het a-woord ff niet meer horen. Ik heb m ook op negeren staan maar als mensen hem citeren dan lees ik het vaak uit puur masochisme. 14 april bewerkt door bumperjim herman0167 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 april Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april Ik herinner me @Smaragd nog goed als een vriend. @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Roberto nee, ik heb geen duidelijk plan dank nogmaals voor je antwoord Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Donder was op een gegeven moment gestopt. Dat was een gozer met ballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Ik weet niet vind de sfeer er niet fijner op worden althans, zo voelt het voor mij er wordt, in mijn ogen teveel op de man gespeeld was jaren terug ook eens zo Lees ook tussen de regels door Niets ten nadele van de wel echte woorden en ik weet we zitten achter een beeldscherm dus we zien geen gezichtsuitdrukkingen, houding hoe iemand erbij zit soms is dit je enige houvast nog of je enige vorm van communicatie hier probeer ik het nu even bij te laten in liefde Mai 14 april bewerkt door Mai Toevoeging Roberto en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden