Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De nieuwe bank is gearriveerd en gesetteld. Tv weer naar beneden. Sjouw sjouw puf puf. 
Maar erg leuk geworden nu. Alles begint toch wel een vast plekje te krijgen dat voelt fijn. 
De bank is groter dan ik dacht, het kon maar net door de deur van de gang naar de woonkamer...de zithoogte is hoger dan verwacht, dus de poef die ik in gedachte had erbij is te laag en vervangen door een grote rotan bakkersmand die wel de juiste hoogte heeft en dientg als tafeltje/voetenbankje. 

Nu hondjes uit, douchen en dan uitrusten. Komende dagen zal er nog wel wat verschoven worden maar eigenlijk wil ik mijn energie besteden aan de trap. Ben vandaag wel een beetje begonnen om het "aan" te zetten. 1 Tree de (heel veel) nagels uitgetrokken en gaatjes gevuld. Nog veel treden te gaan maar ik probeer het per tree te bekijken anders word ik overweldigd door de hoeveelheid werk. 

Komt helemaal goed, zo fijn!

Geplaatst

Goedemiddag, 

Vandaag was een leuke dag, zo opstaan en koffie drinken op de nieuwe bank in de woonkamer. Het voelt fijn dat het nu een soort van af is. 
Vandaag flink gewerkt aan de trap. De voor en achterkanten de nagels verwijderd van alle treden...heel heel veel nagels, er was iemand heel enthousiast met de nagel machine....De gaatjes dichtgemaakt met houtvul spul en dat moet nu goed drogen. 
De platte kant van de treden waar je op staat moet nog nagels verwijderd worden maar dat is niet zoveel. Dan beetje schuren, niet overdrijven gewoon een beetje glad. Daarna eindelijk schilderen. Er komen ook traptapijttegels op maar dat is pas op het laatst. tegen het uitglijden. 

Ik heb  mijn bed weer eens aangepast, omdat ik steeds slaap met pijn en in een rare kuil lig. Onder de midden pootjes een dunne plank gelegd zodat dat ietsje hoger mooi recht blijft, en over de lattenbodem (die al recht is) een tapijt gelegd. De topper verwijderd, ik slaap nu op een dun en hard matras. Dat slaapt minder knus maar ik word eerder wakker en voel me dan goed en energiek in mijn lijf. In het verleden heb ik wel eens vloerslapen gedaan, op een futon, dat is ook zo ongezellig maar super goed voor mijn lijf. 

Nu de dag afronden. Douchen, hondjes uit en dan lekker eten en de avond rustig beetje tv kijken. 
Mijn huis word echt leuk nu en eindelijk een beetje dat het gesetteld voelt. 

Geplaatst

Een latertje vandaag. Weekend van een volle maan dus dan ben ik wat ruimer in mijn routine. Energie is dan zo anders, op gekke tijden krijg ik de leukste ideeen. Prachtige nachtwandeling gemaakt. 

Dit weekend "mag" ik snoepen. Dat mag altijd maar dat wil ik niet. Ik voel me veel beter zonder suiker. Na 1,5 maand dus een suikerfeestje. Ijs, volle yoghurt, chocola. Mijn lichaam schrok er van. Zo gek om dat weer te proeven. Voor morgen extra lekker ontbijt en ik ga uitgebreid koken. Jammie. 

Maandag weer af kicken, ik ben zo heerlijk aan het afvallen dat wil ik nog door zetten. 

Na al die stress van afgelopen jaar had ik een break nodig. Een weekend pauze waarin niets hoeft. Stond toch weer de schilder voor de deur vanmiddag, tis nog niet af. Ik heb heel veel behoefte aan mijn eigen agenda, routine en privacy. 

Dit weekend even een vakantietje dus en tijd nemen voor mezelf en fijne dingen. Het hondje van de buren komt logeren dat is altijd erg leuk en gezellig. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...