Spring naar bijdragen

Woensdag 7 februari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

Ben ik dan degene die de gordijnen open mag doen, kussentje nog even schikken, blokje hout op het dovende vuurtje, word zo weer lekker warm in de huiskamer…

welkom mensen op deze woensdag, de koffie pruttelt, de fluitketel staat aan voor de thee, beschuitjes staan al op tafel en de eitjes koken…

Bob, ruim je pantoffels nou een op :D!

neemt niet weg dat ik de morgen het liefst begin met de inbreng van Yvonne,.. we missen je :rose:

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik dan, op een droogje, zonder de lekkere koffie van @Yvonne, ons zonnestraaltje.

Vandaag ga ik mijn vloer te lijf, wat een kleefbende.

Oude joggingbroek aan en boenen maar.

Dit alles gaat op de knietjes, zodat ik meer grip heb.

Meteen een goede working out.

Gisteren de jaaropgaaf van het pensioen van mijn overleden man gevonden, dus daarmee kan ik ook aan de slag. Dat zijn de extra inkomsten die ze graag willen weten bij de uitkeringsinstantie.Voor de rest heb ik alles prima op de rit.

Morgen komt er een nieuwe thuiskapster, die zich weer mag uitleven op mijn excentrieke kapsel.

Blij dat de donderdagavonden er nu af zijn.

Weliswaar onder minder leuke omstandigheden.

Ik stuur ze een nette mail, dat ik qua tijdgebrek ga stoppen.Hou de eer aan mezelf.

Spirit doet haar naam eindelijk eer aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan heeft je zoon je nodig.Vanavond naartoe, is in Brabant, vlakbij mijn lief.Uiteraard zo geregeld dat is gelijk doorgaat naar mijn lief morgen.Vervolgens staat mijn zoon nog in het krijt, om mij zondag naar huis te brengen.Tevens word het morgen een kennismaking tussen mijn zoon en mijn lief.Had zo gedacht dat dat beter bij mijn zoon plaats kan vinden.

Best spannend!!

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker spannend Spirit! 
Ik las dat je nieuwe liefde wel drinkt, is dat iets wat je moeilijk vindt? Of kan je dat prima aan? 
Wat fijn dat je je zoon kan helpen. Geen idee of het met de auto is, maar zo ja, geweldig toch dat je er zo naar toe kunt rijden en dat je niet gedronken hebt! 
Succes morgen, het zal vast goed gaan met de kennismaking! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Nienes

Mijn vriend dronk zeer stevig.

Momenteel met wat extra motivatie, lukt het hem om al 2 dagen niet te drinken.

Ik schrok even van de hoeveelheden, maar ik weet zeker dat het van voorbijgaande aard is.

Heb er overigens geen moeite mee.

Zodra hij weer gewoon sociaal kan drinken.Prima.

Op mijn aanraden houd hij even de nul aan.

Bij mijn shantykoor weten ze niet beter, dan dat ik aan de ijsthee zit.Eenmaal in het systeem, weten ze al, dat ik gewoon geen alcohol drinkt.

Mijn leven gaat totaal veranderen.

Ik denk dat de tijd er rijp voor was.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei lady jane:

nog even wachten en dan kan hij sociaal drinken?
Kun jij dat? Ik niet!

Ik lees al een poosje mee, en volgens mij lukt dat nagenoeg niemand.

@Spirit je bent zo verliefd, met bijbehorende roze bril. Ik gun je alle liefde van de wereld, maar wees wel redelijk vooral naar jezelf

je wil hem veranderen, maar je zit ook in je eigen proces,… dat is al heel veel, dunkt me

wees voorzichtig lieve Spirit, een val is altijd dichtbij…. Helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...