Dune Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 Goedemorgen mensen, drukke dag voor de boeg, eerst even inchecken en een koffietje dagpact Dune @Zbb hoop dat je wat laat horen man! We zijn met zijn allen best bezorgd laterszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 Goedemorgen dames en goedemorgen frummers. Ook den drukke dag voor de boeg, al even aan het rommelen hier. Nu is het eerst tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 @ikkanhet, wat verschrikkelijk triest en verdrietig. Daar word je stil van. Maar wat fijn voor jouw zoon dat jij hem hierin kunt steunen, achter/naast hem kunt staan. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Dune Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 jij ook een goedemorgen Fonny. DAGPACT: Dune Beatrix Fonny Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 Sterkte @ikkanhet Heel heftig. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 @ikkanhet, Kalmte, moed en wijsheid, warmte en liefde. Van daaruit komt de sterkte. lady jane en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2023 Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 En eindelijk TV en internet weer wat een getob zeg, en wat ben ik er aan verslaafd en wat waardeer ik het weer, nu ik op mijn eigen codes verbinding heb, met dank aan buurman en volleybalvriend voor die van hen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2023 @bolletje, ik mis je hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden