Yvonne Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het wordt al licht, we stappen een nieuwe dag in. Maar eerst natuurlijk een bakje. 19 september 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen Yvonne en voor iedereen alvast een mooie prinsjesdag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen. @SpiritIk zie dat je gister jarig was. Alsnog van harte gefeliciteerd. Inderdaad, Prinsjesdag. Gaat iemand dat nog op tv bekijken? Ik denk niet dat ik daar tijd voor vrij maak, zie het vanavond wel op het journaal of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 DAGPACT Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen Fonny en Toos. Ik denk niet dat ik het op tv bekijk, ik volg het wel op de laptop via ad.nl en zo. DAGPACT Fonny Toos Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen, nog gefeliciteerd @Spirit DAGPACT Fonny Toos Yvonne Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen allemaal, Beetje een herfstdag vandaag. Gisterenochtend weer gewerkt Het was een hectische ochtend met veel hulpverleners over de vloer (huisarts, thuiszorg, fysio ) Vandaag 8 weken alcoholvrij. het gaat nog steeds goed Roberto, billy1981, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Kom je ook weer op het dagpact @Roberto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 DAGPACT Fonny Toos Yvonne Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Dank voor alle felicitaties.Ik had een enorme craving gisterenavond.Was even een innerlijke strijd, die ik weer heb overwonnen.Wat had ik anders veel spijt gehad vandaag zeg.Het helpt mij goed om het plaatje van de volgende dag even voor me te halen.Had Bami gemaakt voor mezelf en heb me zitten laven aan de donuts, die ik over had, die ik uit had willen delen bij toneel.Blij dat ik niet ben gegaan.Het was gisterenavond noodweer. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 4 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Beetje een herfstdag vandaag. Gisterenochtend weer gewerkt Het was een hectische ochtend met veel hulpverleners over de vloer (huisarts, thuiszorg, fysio ) Vandaag 8 weken alcoholvrij. het gaat nog steeds goed 8 weken lekker man! (Als ik hier trouwens man typ, bedoel ik dat gendervrij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Dank je @billy1981 Wat goed van je @Spirit, dat je niet toegegeven hebt. Altijd zo naar he, dat die cravings bij tijd en wijle weer zo heftig toeslaan. Je moet maar denken, over een jaar is het ( zo goed als ) over. Mogen we toch hopen hè Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei Toos: Kom je ook weer op het dagpact @Roberto? @Toos, zoals je misschien gelezen heb heb ik eerder op de dagdraad uitgebreid over mijn buurman geschreven. Vandaag belde hij mij dat hij morgen opgenomen wordt in Vosseloo. Hij kan letterlijk niet meer op zijn benen staan. Gisteren was hij bij mij thuis en toen hij naar zijn eigen huis wilde gaan is hij weer gevallen en kon niet meer overeind komen. Samen met een buurvrouw hebben wij hem in een rollator gezet en thuis op zijn zijn bank neergezet, 20 meter verder. Daar ligt hij nu nog steeds. Vanmiddag is VNN bij hem langs geweest waar ik bij was. Hij zou mij bellen, omdat hij de deur zelf niet meer open kan doen. Ik help hem nu om wat nodige spullen in te pakken, kan hij zelf ook niet meer. Donderdag heb ik zelf een gesprek met mijn (vakantie)hulpverlener en regiebehandelaar. Als dat goed gaat a.s. maandag weer ambulante detox. 19 september 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden