Maja Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Goedemorgen! Terwijl het buiten zachtjes regent, neem ik de dag alvast door en maak lijstjes. Vandaag ook de start van een nieuw project op werk waaraan ik een grote bijdrage ga leveren. Ben benieuwd. O ja, en de start van een gezonder eetpatroon. Er moet in ieder geval 4 kilo af. Onrust ga ik vaak compenseren met veel slechte tussendoortjes. Zelfs de slagroomspuit is dan niet veilig… Fijne dag! DAGPACT Maja Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Goeiemorgen @Maja en overige frummers Zou vandaag naar het radboud umc moeten om half 9 al. Gaat de laatste tijd zo goed maar uitgerekend vannacht wordt ik ziek. En kan ze niet eens eerder bereiken om de afspraak te verzetten. Gisteren de verjaardag van mijn.man gevierd. Smorgens eerst samen lekker wezen ontbijten. Misschien is er toch iets verkeerd gevallen bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Goedemorgen @Maja en @ikkanhet. Nog hartstikke donker, maar wel droog en absoluut niet koud hier. Regen krijgen we hier volgens weeronline om 8 uur, volgens buienradar niet voor half tien en wie weet fietsen we wel weer tussen de buien door Grappig, ik maak 's morgens vroeg ook altijd een lijstje van wat ik die dag wil/moet doen. Vandaag een lekker ontspannen dag, mag ook wel eens tussendoor. En terwijl ik dit schrijf en even water in de theepot giet wordt het lichter buiten.... Snel een bakje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 40 minuten geleden zei ikkanhet: Zou vandaag naar het radboud umc moeten om half 9 al. Gaat de laatste tijd zo goed maar uitgerekend vannacht wordt ik ziek. En kan ze niet eens eerder bereiken om de afspraak te verzetten. Oei, wat komt dat vervelend uit dan ikkanhet. en inderdaad naar dat je ze niet eerder even kunt melden dat je ziek bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 DAGPACT Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 3 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Maja Yvonne Fonny Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Goedemorgen, vakantie voorbij , weer aan de slag . Per 1 januari stopt mijn werkgever met het aanbieden van thuiszorg . Er word gesproken over overname , maar we hebben geen idee hoe of wat . Afwachten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Goedemorgen. Beetje laat opgestaan dus geen tijd om te lummelen en meteen op stoom. Hekel aan. Eigen schuld. Ik ben ook van de lijstjes, maar maak die de dag ervoor en vul ze evt. later aan. Geeft rust in het koppie en afstrepen is zó lekker. DAGPACT Maja Yvonne Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 DAGPACT Maja Yvonne Fonny Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Twiet, twiet twiet.Toegezongen door lentevogeltjes vanochtend op mijn verjaardag.Speciaal voor deze dag een gebakje gehaald voor mezelf, bij de banketbakker.Een lekker kopje zelfgemaakte cappuccino, waar ikzelf de opgeklopte melk voor maak, met een piepklein mixertje.Een geduldwerkje, maar dan heb je ook wat.Vanavond taart mee naar m'n toneelgroep.Voel me best wel jarig vandaag. Fonny, nancy en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Hoi @Spirit Ben je jarig vandaag ! Van harte gefeliciteerd en verwen je zelf maar lekker hoor Wens je een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Dank je wel @rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Zie ik net dat @Spirit vandaag jarig is.... Van harte gefeliciteerd Spirit, en dat er maar een mooi, gezond en gelukkig jaar voor jou aan komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 2 uur geleden zei Yvonne: Zie ik net dat @Spirit vandaag jarig is.... Van harte gefeliciteerd Spirit, en dat er maar een mooi, gezond en gelukkig jaar voor jou aan komt.... PROFICIAT SPIRIT!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Van e spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 september 2023 Rapport Share Geplaatst 18 september 2023 Felicitados op je droge pad, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden