Spring naar bijdragen

Zondag 27 augustus 2023


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen vanuit Spanje! Gisteren aan gekomen. Zitten in een mooie stacaravan op een camping met zwembad en aan de zee. Kinder animatie club. Zo fijn hier! Wij blijven 2 weken hier. Mini dolgelukkig dat we gisteren nog even konden zwemmen. Voor de eerste keer vliegen voor de dames, ging gelukkig goed. We gaan ons hier wel vermaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, en goedemorgen @niks
Leuk weer eens wat van je horen, en wat heerlijk: lekker met de meisjes op vakantie. 
Ik hoop dat jullie een topvakantie zullen hebben. 
Ik zit een beetje te dubben wat nou wijsheid is: 
Het werd gisteren onverwacht tot nog heerlijk zonnig weer, dus de zonneschermen naar beneden gedraaid. 
Maar ja, eind van de middag begon het onverwacht hard te regenen, dus doornat. 
Dan moeten ze na de regen drogen voor ze omhoog gedraaid kunnen, maar ja, vannacht zijn ze uiteraard vochtig gebleven, 
Over een uurtje wordt er hier weer regen voorspeld.... 
Ik denk dat ik ze bij de eerste druppen maar omhoog haal tot de bui voorbij is, dan weer naar beneden draai, verder laat drogen tot de volgende bui enz enz...... wat een gedoe. 
Afijn, ik hoef me niet te vervelen dus :P
Maar nu eerst even een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Dat lijkt me inderdaad de beste optie @Yvonne. Ik heb het zonnetje gisteren maar gewoon lekker naar binnen laten schijnen, want verderop in de week wordt de temperatuur een stuk lager. Voor je het weet moet 's avonds de verwarming weer aan. Vanmorgen om 5 uur hoorde ik het ook heel hard plenzen. Zitten dubben of ik het slaapkamerraam niet dicht moest doen. Toch maar open gelaten want het is niet lekker slapen als het zo benauwd is in de kamer. 

De koolmeesjes hebben weer schik buiten met de zonnebloempitjes. Die zitten me 's morgens al op te wachten in de bomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:
voorlopig schijnt ie nog (hier dan toch) @Yvonne
ooit zulke problemen met de tent gehad
kamperen in Oostenrijk gaf ook dat weer van gisteren
en een zware tent zeiknat inpakken en met de trein
opsturen was ook niet best voor het canvas.
Maar ach, een beetje stress is gewoon avonturen eigenlijk.

@niks olà:camera:, mooie vakantie met veel zon en zwemmen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@niks Fijne vakantie!

@Yvonne Hopelijk valt het mee met de buien vandaag en zijn ze snel weer droog. Heb gisteren uiteindelijk het beddengoed nog in de droger gehad, omdat het nat bleef. Maar dat wordt met de zonneschermen wat lastig natuurlijk…

Alle vakantiespullen zijn weer schoon en opgeruimd gelukkig. Heb me voorgenomen dit keer ook daadwerkelijk iets met de foto’s te gaan doen. Blijft er elk jaar bij namelijk… 

Bedacht me gisteravond wel hoe gewoon het tegenwoordig is, ook in de vakantie, om ‘s avonds nog een kop thee te drinken met man in plaats van wat anders. Zonder er bij na te denken. Zo fijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nog afvraag is of jullie gemerkt hebben dat na het stoppen met drinken je haar meer/beter is gaan groeien. Ik merkte een paar maanden geleden dat mijn haar heel erg dun werd. Kan ook te maken hebben met stress. Nu lijkt het wel wat terug te komen. Zie veel kleine haartjes. Maar zoals het was wordt het niet meer vrees ik….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lika:


 

Beetje opruimen en haken vandaag. 

Ik las ergens dat je grannys aan het haken was? Wat ga je ervan maken? Ik heb er vorig jaar ook tig gehaakt maar die liggen nog in de kast. Het moest eigenlijk een vest of jasje worden, maar ik denk dat het uiteindelijk een tas gaat worden. Of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...