ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Ik ben al klaar om boodschappen te gaan doen in Duitsland. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Goedemorgen vroege vogels! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Goedemorgen frummers, Slecht geslapen, maar blij dat ik aan het eind van de nacht toch nog een uurtje heb kunnen meepikken... Inmiddels is het licht geworden en schijnt de zon gul aan een wolkenloze hemel. Wedden dat het een mooie dag wordt? Nu eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Goedemorgen, DAGPACT Beatrix Fonny Salmon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Salmon Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Salmon Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. Hier belooft het ook een mooie dag te worden. Fijn. Ik ben van plan niet teveel te werken vandaag en lekker naar buiten te gaan. De tuin lijkt wel een oerwoud en ik ga ook een lange wandeling maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers, aarzel nog of t n stranddag mag heten vandaag. Eerst maar eens koffie en zwemmen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Goedemorgen. DAGPACT: Beatrix Fonny Salmon Yvonne Prana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Ik doe ook weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden