Fonny Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een gezellige vaderdag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Goedemorgen frummers, Even snel een bakje hier neerzetten, ik heb weer een drukke dag voor de boeg. Lieve luitjes, maak er een fijne dag van. En sterkte voor hen die sterkte nodig hebben.... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 goeiemooiemorgen frummers om half acht begonnen de oranjedames aan een zware wedstrijd tegen Bulgarije slecht begonnen maar net de 1e set nip binnengehaald dat is me nog eens een ontbijtgerechtje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Goedemorgen allemaal, Gisteren het dagpact zowaar gehaald Fijne zondag allemaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Goedemorgen. Ja, vaderdag. Wat zou ik hem graag even willen zien. Verder twee hele drukke weken achter de rug. Dus ik heb bijkom weekend. Zwemmen in de plas straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 pfoehee, race tegen de klok; had net besloten een extra uurtje te zwemmen toen ik bedacht dat ik mijn raam aan de straatkant open had laten staan. En toen zwom ik natuurlijk niet meer relaxed. Het is goed gegaan, maar ik weet nu weer waarom ik zo weinig de kamer lucht, ook als ik thuis ben angst voor insluipers. In mn vorige huis een paar keer meegemaakt. Engeltje gehad vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Hier de eerste buitjes al gevallen. Mij hoor je niet klagen en mijn hond ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Even gekeken, maar de buitjes komen hier niet helaas. Wat is het trouwens rustig op het forum. Nou ja schrijf zelf ook niet veel. Het gaat nog steeds prima. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2023 Yesss, ik heb de koelmat en het is idd heerlijk!! Samen met de miniairco kom ik de hete dagen wel door. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden