Spirit Geplaatst 25 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2023 1 minuut geleden zei Remi1: Misschien is het wel leuk om als "tegenhanger" van deze dagdraad te vertellen dat ik opnieuw oma hoop te worden. Eigenlijk ben ik dus in verwachting ( maar het werk ervan laat ik aan me dochter over, Haha) Gefeliciteerd Oma @Remi1! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2023 Dankjewel @Spirit Dit wordt dan mijn 8ste kleinkind. En nee, ik ben niet oud want ik was al jong moeder en met 37 jaar al oma. Nu ben ik 50. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2023 Gefeliciteerd @Remi1 Geweldig zeg, al voor de 8e keer ! heel leuk voor jullie ! Hoe gaat het verder ? Drinken een beetje onder controle? EN hoe gaat het met je heit en man ( rug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2023 Beste mensen, Het heeft even geduurd, maar sinds vandaag ben ik officieel een gepensioneerde. Hadocque, Spirit, karin123 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2023 NPO3: Tina Turner kleine grootse vrouw Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 26 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2023 @Remi1 @Roberto allebei gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2023 4 uur geleden zei Pinkman: @Remi1 @Roberto allebei gefeliciteerd met dit mooie nieuws. @Remi1, toen ik 50 werd vond ik dat best wel leuk. Toen ik 60 werd vond ik dat vreselijk. Nu ik 66 + 9 maanden + 1 dag ben voelt dat als een bevrijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2023 18 uur geleden zei lady jane: NPO3: Tina Turner kleine grootse vrouw Net terug gekeken. Fantastische documentaire lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraan Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Op 25-5-2023 om 20:43 zei Roberto: Beste mensen, Het heeft even geduurd, maar sinds vandaag ben ik officieel een gepensioneerde. Proficiat @Roberto Geniet ervan. Kon je al die tijd nog goed functioneren op je werk? Na die liters wijn per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden