Loontje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Hallo allemaal, ik ben weer terug van weggeweest en zou dit draadje graag willen gaan volgen! Op 11 mei begin ik met Antabus (slechte ervaring met Refusal) en ik hoop op iets minder bijwerkingen omdat ik met 2 halfjes per week begin.Bij Refusal vond ik die ijzersmaak te erg om die pillen te bljiven slikken en met 2 halfjes Anta hoop ik dat dat een stuk minder zal zijn!Vandaag ben ik gelukkig sterk genoeg om niet te gaan drinken (ben nog te geschrokken van de nare nasleep van Q-Day....brrr.Hopelijk met Anta zal mijn bingedrinken ophouden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Loontje is het gelukt om het droog te houden? Zou prachtig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ja het is tot nu toe gelukt...(nu nog zonder Antabus) maar had het gisteren met dat mooie weer mega zwaar!!! Ging bijna de fout in toen ik iemand opbelde om wat af te spreken waarvan ik weet dat het toch altijd weer op zuipen uitdraait.....gelukkig kon hij niet...pfff:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Refu is weer genutigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Voor de nieuwelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Houden jullie elkaar hier op t draadje ook een beetje in de gaten,of is dat hier niet zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Voor het geval je er overheen leest op de dagdraad, het hier ook maar ff neergezet--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: igor oscar laat even weten wat het effect is want ik moet hem ook hoognodig weer slikken --------------------------------------------------------------------------------Zit de bus er voor vandaag alweer in Igor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 De Refu weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Vandaag begin ik met Antabus!! Slik het onder toezicht in vanmiddag om 16.00!! Hoop dat ik niet al teveel die smerige metaalsmaak in mn mond heb..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Kom ik net van de apotheek om mn recept voor Antabus te halen moet ik bijbetalen!!!!!Ik betaal al zoooo veel per maand en dan ook nog s eigen risico.....en dan nu weer bijbetalen!! Vind het ronduit schandalig!! Moeten jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Heu??????????????????Nee hier krijgen we het recept nog gratis Loontje. Hoeveel per week moet je er slikken.Als je het dadelijk met twee per week kan, doe je er wat langer mee.Hoeveel moest je bij betalen dan?kan ik je op de lijst zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hoi Bolletje!Nou ik moest voor 15 pillen 6 euro bijbetalen!! Ik neem er maar 2 per week (mssn eerst zelfs n halve) maar ik ga vandaag nog ff verder uitzoeken of ik het niet via de B2code kan krijgen dan moeten ze het volledig vergoeden....Ja je kan me op de lijst zetten thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Loontje, ik betaal ook altijd bij voor Antabus. Ook als je boven je eigen risico zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Nou het moet dan maar......baal er wel stevig van want ik heb al zooooo weinig cashflow.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Maandag Anta en Refudag dus ik heb hem weer genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Weer geslikt hoor. We gaan gewoon door. Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Vanmiddag om 16.00 uur slik ik mijn eerste Antabus! Hoop echt dat ik geen bijwerkingen heb zoals bij Refusal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Hier nog 1 die meedoet.Opstarten met 3 tabletten en vanaf morgen 1 dd 1.De tweede zit erin voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 De refu zit erin voor vandaag.Wel een rottige smaak in mn mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goed zo Blondie. Ja daar hebben veel mensen last van. Het is een ijzersmaak. Ik weet niet waardoor dat veroorzaakt wordt misschien heeft het te maken met de lever, of zit er een stofje in de pil?Maar we gaan er voor hƩ? Geweldig dat je het zo goed doet, en ik ben heel benieuwd of je ook die rust ervaart waar velen het over hebben. Tja en over een tijdje kun je het misschien met twee halven per week dan heb je nergens geen last meer van.Ik gun het je van harte lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Vind ik knap van je blondje! Niet blijven aandabberen en op tijd in actie-modus gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Fleurie en Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik heb m gisteren ook weer voor het eerst genomen en vind die ijzersmaak verschrikkelijk (helemaal als je rookt....brrr) NOu ja maandag pas weeer! Suc6 Blondie6173! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Refu zit er weer in...Hoop niet op weer een misselijkmakende smaak in mn mond de gehele dag.Ach, is goed voor de lijn en het minderen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ben ook weer aan de refu, dus zit dit weekend i.i.g goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden