bolletje Geplaatst 9 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Hoe is de meeting geweest An? Ik heb hem weer erin zitten hoor. Weer een paar dagen veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ha Bol, ja het ging goed. Ik kan er wat rustiger tegenaan kijken en ik wind me niet meer zo op, merkte ik. Evengoed kloppen er dingen niet, maar het is niet anders. De meeste ken ik al zo lang dat ik blij ben ze weer te zien en spreken. en ja nog steeds aan de refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2014 Mijn zucht naar drank is weer over, gelukkig. En ga nu weer naar een kwart refusal per dag. Mijn streven is toch zonder refusal te kunnen. Nu zijn vooral mijn kinderen blij dat ik het spul slikĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Och An, waarom zou je stoppen met refu, het is een kwart tabletje. En hoe wil je stoppen, wil je dat dan gelijk of langzaam afbouwen b.v. een kwart in de twee dagen? Zo ik heb die van mij weer geslikt, het is weer maandag, en ik kan er weer tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Nee Bol... ben er nog niet aan toe, en ga braaf verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Nee Bol... ben er nog niet aan toe, en ga braaf verder. Ā Gelukkig An daar doe je me een plezier mee. Dank voor het fijne bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2014 Ik heb weer een nieuw recept gekregen van mijn arts. En ik ga gewoon zo verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Hartstikke goed An. Ā IkĀ heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Het gaat steeds gemakkelijker om dat pilletje in te nemen. En heb totaal geen bijwerkingen (meer). Dit ga ik heeeeeeeeeeeeeeel lang volhouden !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 AnĀ :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik heb hem er weer in zitten hoor. Tot maandag weer rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Weer trouw geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Ja ik ook en het is mijn redding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Wat had je geplaatst Miranda, pb me ff....zie zogenaamde nieuwe baclodraad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Ik heb hem weer geslikt. Had het bijna vergeten zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Bol...... Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ik ook en ga terug naar een paar keer per week, het gaat n.l. ineens errug goedĀ Bolletje, hoeveel keer per week neem jij ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 Ik neem twee keer een kwart per week An. Voor mij genoeg om niet te gaan drinken. Ik reageer erg heftig op Refu. dus hoef ik niet meer te nemen. Vandaag heb ik weer geslikt. Heel goed om wat af te bouwen. Als je het idee hebt dat je dat kan, gewoon doen hoor. Ā Je staat al 7 mnd. droog. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Ik doe je gewoon na Bolletje... twee keer een kwart. Het gaat erg goed!! Niet te geloven maar waar, maar het gaat gewoon topperdetop. Maar ik werk er wel nog hard aan hoor. Heb nu net stap 2 afgerond en ik ga naar AA b.v. Ja en dan mijn verslavingsarts een keer in de zoveel tijd. Dit houden we erin. Ik wil niet meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Hartstikke goed An, en wat ga je goed hĆ©? Wie had dat ooit gedacht meid. Ā En lekker rustig in je hoofd. Ā Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2014 Weer geslikt. We kunnen er weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fietswiel Geplaatst 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2014 zelf heb ik last van mijn stoelgang sinds ik refusal aan het nemen ben. Weet niet of dit 'n vaker voorkomende bijwerking is? Weet dat het er de eerste weken bij kan horen, maar deze zijn allang gepasseerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2014 Fietswiel: peperkoek kan je probleem oplossenĀ Ā Ik had veel bijwerkingen van refusal. Nu ik 2 keer een kwart per week slik heb ik nergens meer last van. Ā Ik Ā heb de bijwerkingen voor lief genomen. Van drinken krijg je pas veel bijwerkingenĀ Ā Succes Fietswiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2014 (bewerkt) Fietswiel als je er last van blijft houden zou je kunnen vragen aan je h.arts of je Antabus mag proberen. Misschien heb je er dan geen last van. Of je kan eens kijken of je aan Sennepeulen kan komen. Daar moet je dan thee van trekken en gaat het ook een stuk makkelijker. Ā Hier weer geslikt. 13 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2014 en bitterzout bij de drogist. zonder krampen. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2014 (bewerkt) Het minderen is me zwaar gevallen en ging bijna de mist in. Ben weer vlot elke dag gaan slikken, maar nu zit ik weer met maagpijn. Maar beter dan maagpijn van de drank. Morgen maar iets halen voor m'n maag. Ik sta gelukkig nog droog op de rails. 13 februari 2014 bewerkt door An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden