Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers

bolletje

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Manchete
Nu ik hier toch ben... heeft er hier iemand ervaring met het stoppen van Refusal? En na hoeveel tijd kan je weer zonder risico iets drinken?quote>

Je ondertiteling zegt al genoeg, tja wat zal ik hier op zeggen?
Je wilt weer gaan drinken begrijp ik hieruit?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog niet zo lang mee op het forum dus voor mij was 't de eerste keer... Maar forumervaring genoeg en het kan altijd gebeuren.. doe je weinig aan en moet je ook niet willen toch? Ik vind het mooi dat het forum open is en je zo binnen kunt vallen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen! Op advies van m'n therapeute me hier aangemeld. Ik slik dus Refusal. Het leek haar een zinvolle aanvulling. Ik slik 1 tablet om de dag. Zal binnenkort wel wat meer over mezelf vertellen en zo. Eerst maar eens even wennen aan dit alles. Tot snel, groeten Punisher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij ook hoor.

Ik vergeet steeds om het hier te melden maar hij gaat er iedere dag trouw in hoor.

Weet je wat ik me afvraag?

Er zijn mensen die altijd een Refusal in hun portemonee hebben voor het geval dat het moeilijk wordt.

Maar stel dat je nu al in geen maanden trek hebt gehad o.i.d? en dan ineens op een dag wel en je neemt die Refu uit je knip?

Werkt dat dan wel? Want je moet in het begin toch 3 dagen achter elkaar een opbouwdosis nemen van 750 mg en daarna een onderhoudsdosis van 250 mg.( per dag)

Als je de Refu dus al lange tijd niet geslikt hebt, bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Sha,

en ja idd, vandaag ben ik blij dat ik gister niet gedronken heb :)

en ik was heel blij met het forum gister!!!!

wel grappig eigenlijk, jij zegt, goed van je dat je niet gedronken hebt,

zal in mijn omgeving niemand zeggen,

die zien/snappen mijn strijd niet,

daarom blij dat ik hier ben nu :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja idd, amazing een half jaar droog bijna,wie had dat ooit kunnen denken? had vanavond kleine reunie van mensen uit onze stamkroeg van 16 jaar terug, ze waren versteld dat ik niet dronk, maar niemand maakte een vervelende opmerking of drong aan om te drinken, ik heb vreselijke lol gehad met mijn colaatje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...