Gaby Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 mooi Sha en mijn refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: MancheteNu ik hier toch ben... heeft er hier iemand ervaring met het stoppen van Refusal? En na hoeveel tijd kan je weer zonder risico iets drinken?quote> Je ondertiteling zegt al genoeg, tja wat zal ik hier op zeggen?Je wilt weer gaan drinken begrijp ik hieruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ok Rick, dank je wel, dat had ik zeker gemist dan. Goh wat een toestand toch steeds he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik ga nog niet zo lang mee op het forum dus voor mij was 't de eerste keer... Maar forumervaring genoeg en het kan altijd gebeuren.. doe je weinig aan en moet je ook niet willen toch? Ik vind het mooi dat het forum open is en je zo binnen kunt vallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 weer geslikt, vanavond een gesprek met N, gaat me i.i.g niet aan de drank brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Yes Gabs, goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 en weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Middag allen! Op advies van m'n therapeute me hier aangemeld. Ik slik dus Refusal. Het leek haar een zinvolle aanvulling. Ik slik 1 tablet om de dag. Zal binnenkort wel wat meer over mezelf vertellen en zo. Eerst maar eens even wennen aan dit alles. Tot snel, groeten Punisher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Welkom Punisher, wat een zware naam heb je uitgekozen. Ik hoop dat je hier vindt wat je nodig hebt en veel aan het forum zult hebben, en dat je je snel thuisvoelt hier. Ben nieuwsgierig naar je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Welkom Punisher ik wens je veel succes bij je strijd tegen de alcohol de refusal is daar een prima hulpmiddel bij slik je allang de refusal en ben je plan om helemaal te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hier zit ie er weer in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Bij mij ook hoor. Ik vergeet steeds om het hier te melden maar hij gaat er iedere dag trouw in hoor. Weet je wat ik me afvraag? Er zijn mensen die altijd een Refusal in hun portemonee hebben voor het geval dat het moeilijk wordt. Maar stel dat je nu al in geen maanden trek hebt gehad o.i.d? en dan ineens op een dag wel en je neemt die Refu uit je knip? Werkt dat dan wel? Want je moet in het begin toch 3 dagen achter elkaar een opbouwdosis nemen van 750 mg en daarna een onderhoudsdosis van 250 mg.( per dag) Als je de Refu dus al lange tijd niet geslikt hebt, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 EmmaRoos, zie het draadje 'vraag het de hulpverlener' ik heb jouw vraag (die ik ook destijds had) even boven gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Sha, dank je. Ik was er gewoon even nieuwsgierig naar hoe dat werkt. Ik wil altijd weten hoe pillen werken, volgens mij heb ik ook het goede beroep gekozen, hahaha. Nogmaals dank voor het omhooghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 zo ben vreselijk boos, heb er maar een extra refu ingekiept, want ik wil dit niet voelen, ik wil drinken, maar ik wil ook een jaar niet drinken (hopelijk langer eigenlijk...) dus tsja, dan moet ik hier ook doorheen he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 goed zo Gabs gewoon een extra refu erin kieperen weer een droge dag op de teller voor je...yes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Thanx Sha, en ja idd, vandaag ben ik blij dat ik gister niet gedronken heb en ik was heel blij met het forum gister!!!! wel grappig eigenlijk, jij zegt, goed van je dat je niet gedronken hebt, zal in mijn omgeving niemand zeggen, die zien/snappen mijn strijd niet, daarom blij dat ik hier ben nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 en we willen natuurlijk wel over 4 dagen vieren dat je een half jaar droog staat he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ja idd, amazing een half jaar droog bijna,wie had dat ooit kunnen denken? had vanavond kleine reunie van mensen uit onze stamkroeg van 16 jaar terug, ze waren versteld dat ik niet dronk, maar niemand maakte een vervelende opmerking of drong aan om te drinken, ik heb vreselijke lol gehad met mijn colaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Hallo allemaal. Kom even netjes vertellen dat ik nog steeds om de dag slik hoor! Grts, P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hoi Gaby, wat geweldig om te lezen van je! Dat voelt GOED! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Punisher ook goed bezig, fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Punisher welkom op ons Refu en Antadraadje. Hier heb ik hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden