gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wouter, jij gaat goed... We hebben de afgelopen dagen wel een 0%bier-draadje kunnen openen. Zoveel reacties en meningen op de dagdraad! (Geen zorgen mensen, ik maak voorlopig geen nieuwe draadjes...) Over het 0%bier...it's all in our head. Ik ken een alcoholist die al 14 jaar droog staat, en liters van het spul wegklokt. Ik ken een vrouw uit mijn kliniek die s'nachts nachtwinkels afreed om aan het 0%bier te komen. Ikzelf heb in de eerste maanden echt uitgekeken naar mijn 0%tje om 5 uur. Maar zo hield ik de conditionering van 17.00 borreltijd vast. Dus nu ga ik om 17.00 hardlopen, of zoiets. Alles behalve iets wat op borrelen lijkt. Ik zou lekker genieten van je 0%, maar blijf alert! Overigens drink ik het nu al een half jaar niet meer... klaar mee Allemaal fases, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Oh ja Wouter, er is van Jupiler geloof ik, ook AV. Maar daar zit een half % in. Gevaarlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Alcoholvrij bier.... goed dat het bestaat en er is zelf drink ik het niet zelfs geen fris uit een wijnglas misschien raar...maar ik blijf het associeren met alcohol blijft bij mij in het koppie zitten dus voor mij niet weggelegd! maar geniet ervan als je daar geen last van hebt alleen maar beter als dat zo is denk ik zo zie je dat we allemaal weer anders in elkaar zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik heb hem weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ris Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hallo, Vandaag voor het eerst Refusal ingeslikt en ik moet nu een week elke dag slikken daarna op de ma en vrij. Ik hoop dat het me lukt. Vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ris, meld je hier dagelijks en deel je moeilijke momenten en ook je succesmomenten jij kunt het het is het waard! echt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ris Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Heb weer Refusal ingenomen ik vind het wel moeilijk morgen ben ik vrij en ik dronk dan zeker wel een fles wijn weg.... Heb er hoofdpijn van en ik probeer er niet aan te denken.. Ik ga ervoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ris Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jane bedankt voor je steun.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Wouter, gefeliciteerd met je 2 maanden droog staan!! :moon::moon::moon: Ris, welkom hier en veel succes bij je strijd tegen de alcohol ik hoop dat de refusal jou net zoveel rust zal geven om van de drank af te blijven zoals het mij heeft gegeven en geeft ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ris Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Ik heb m weer ingenomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Wouter, 2 maanden droog (stille genieter jij zeker?) van harte man en dat er nog vele maanden aan vast groeien hier met sterkte en geluk :light::):moon::musicnote::light::):moon::musicnote::light::):moon: :light::):moon::musicnote::light::):moon::musicnote::light::):moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 en weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 kweet niet of er hier iemand BACLOFEN kent! dat is het enigste medicijn dat werkelijk tegen alcholisme werkt ... tschijnt he! dat neemt uw goesting weg ... Je kan daar ook zaken over terugvinden op internet! ik heb boek gelezen van Olivier Almeise daarover!! heel interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Neemt bb datte niet? Ie gaat zo gelukkig zijn met jou Mich :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Michael, er is ook een draadje over baclofen staat een aantal draden onder deze draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 zo ik heb hem weer geslikt, ben goed wakker geworden vandaag heb 2 mindere dagen achter de rug, dat kan, dat mag, maar normaliter zou ik dan drinken, nu moet ik er nuchter doorheen, dat lukt me m.b.v refu, en nu ben ik weer zo blij, da'k niet gedronken heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Jij ook Wouter je gaat lekker zo te lezen fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Weer geslikt. Gaat hier goed, 2x per week een kwart. Geen last van die rot ijzersmaak in mijn mond en toch verzekerd van een alc. vrij leven. Dat moeten we hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Fijn dat 2x1/4 per week voldoet, Bol! ik heb 24/7 refu's bij me. In geval van enige onrust kieper ik er meteen een in. Is tot nu toe nog maar een keer gebeurd, en het gaf me meteen een gevoel van ; "het is OK nu". Dus dit werkt voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Zo gaat dat bij mij ook Gwen ik heb er altijd standaard 2 in mijn knip grijp ik nooit mis in geval dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ha! Ik dacht dat ik de enige was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 nee hoor Gwen Woman doet het al jaren zo, maar helaas schrijft zij hier nauwelijks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden