Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik heb 'm ook weer ingenomen net! Was 'm gisteren wel vergeten, bedacht ik mij gisteravond ineens. Met m'n 'ik ben nog op de bus' haha!

Nou ja, er is iig niets uit voortgekomen. Moet de antabus ook wel gewoon in het zicht hebben staan bij de rest van m'n supplementen en medicijnen, en niet op een obscuur kastje bij het kattenvoer, in een onopvallend hoekje 🙀

Aangezien ik ook aan het stoppen met roken ben, is alcohol sowieso geen optie. Iedereen die daar ervaring mee heeft weet natuurlijk dat drinken zonder omweg natuurlijk gelijk weer tot naar de bezinepomp rijden leidt om peuken te gaan halen!

bewerkt door Strijkbout2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben sinds vanmiddag weer gestopt maar uiteraard dood en doodziek

 heb last van angst hartkloppingen en trillen en algehele malaise of hoe je dat ook noemt. 
 

heb natuurlijk ook heel erg slecht gegeten al tijden 

heb wel medicatie voor de eerste tijd. 
 

maar niet van de verslavingszorg 

ik heb ruzie gemaakt en ze willen hun handen van me af trekken,ze vinden me niet meer te helpen. 
 

ze willen me alleen nog laten opnemen voor 3 maanden. 
 

maar wat na die drie maanden als ik weer thuiskom. 
 

begint alles dan weer alles van voor af aan?

ik snap niet hoe mensen jaren droog kunnen staan en ik maar blijf terugvallen en dat terwijl ik echt heel slecht ga altijd  

sorry dat ik niet heb gereageerd en teruggelezen 

Als het me lukt om morgen en maandag ook niet te drinken ga ik in ieder geval aan de antabus want op dit moment ben ik zo ziek dat ik het liefst naar de winkel kruip ik maar maar van dat vreselijke gevoel af te komen  

 

maarja dan blijven de dagen nog langer aan elkaar rijgen

ik ben overtuigd dat als ik nu niet doodga,ik me op een keer wel dooddrink 

de katers zijn zo aanslag op me geest en lichaam 

Nu met de meeste tegenzin van de hele wereld iets proberen te eten als is het maar een hap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Zbb:

maar wat na die drie maanden als ik weer thuiskom. 

daar heb jij zelf invloed op lijkt me @Zbb
en de hulpverlening helpt met de nazorg
therapie waarschijnlijk over de oorzaken van je verslaving/angsten?
geef het een kans zou ik zeggen
dooddrinken kun je je altijd nog
maar stel dat je dat dan helemaal niet meer wilt of hoeft?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb: beroerd dat je weer bent teruggevallen en goed dat je nu weer terugwerkt naar de antabus. 
Ik zou adviseren de antabus te nemen (zorg voor voorraad, je koopt het kennelijk elders), de antabus onder toezicht te nemen en je aan te melden voor 3 maanden opname. Werk daar aan de triggers die jou iedere keer weer tot het nemen van alcohol aanzetten. Met alleen antabus red je het niet. Grijp dus de mogelijkheid voor opname. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Zbb:

Ik ben sinds vanmiddag weer gestopt maar uiteraard dood en doodziek

 heb last van angst hartkloppingen en trillen en algehele malaise of hoe je dat ook noemt. heb natuurlijk ook heel erg slecht gegeten al tijden heb wel medicatie voor de eerste tijd. maar niet van de verslavingszorg 

ik heb ruzie gemaakt en ze willen hun handen van me af trekken,ze vinden me niet meer te helpen. 

Als het me lukt om morgen en maandag ook niet te drinken ga ik in ieder geval aan de antabus want op dit moment ben ik zo ziek dat ik het liefst naar de winkel kruip ik maar maar van dat vreselijke gevoel af te komen  

@Zbb, als eerste reactie: ik volg jou en jij bent hier niet de enige die in een proces van opstaan . terugval > opstaan > terugval, et cetera zit.

Wat ik heel sterk van jou vind is dat je na ongeveer een week ellende weer aan de bel trekt.
Volgens mij kun je ook wel tot morgen weer volhouden, zo sterk ben jij wel.

Wat ik al twee keer eerder aangegeven heb is de vraag of antabus wel voor jou het juiste middel is.
Dat is een langwerkend middel en als je iedere keer toch in een binge terecht komt dan wordt je daar iedere keer doodziek van. Stop in ieder geval met antabus, dat is in jouw situatie nooit helpend gebleken.



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb, wat ik ook afgelopen tijd gelezen heb is dat jouw trigger teveel hooi op je vork nemen is.
Vader helpen, dochter helpen, boot lakken.
Vanuit jouw schuldgevoel dat jij hun verwaarloosd hebt en alles weer goed wilt maken.
Misschien moet je maar accepteren dat er in het verleden allerlei dingen misgegaan zijn.
Die kun je alleen maar 'goed maken' als je eerst zelf goed in je vel zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel mensen

ik heb het toch niet gered vandaag

ik ben echt radeloos 

ik ben zo hard aan het verzinnen wat me nu kan helpen. 
 

ik ben te ziek,het is druk op de haven wat me paranoia maakt,dat zijn denk ik wel de twee hoofdreden van het niet volhouden van vandaag. 
 

weg van hier kan ik nu ook niet,de kleine groep mensen die ik om me heen heb hebben stuk voor stuk hun eigen sores. 
 

wat een ongelofelijke klote situatie weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zbb:

weg van hier kan ik nu ook niet,de kleine groep mensen die ik om me heen heb hebben stuk voor stuk hun eigen sores. 

@Zbb, bedoel je met weg van hier drie maanden opname?
Laat dat nu eerst maar even liggen.

Dat mensen om jou heen ook hun eigen sores hebben moet je ook maar even laten liggen.
Je kan er pas voor anderen zijn als je zelf goed in je vel zit.
Eerst kiezen voor jezelf is niets mis mee, integendeel.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Zbb:

weg van hier kan ik nu ook niet,de kleine groep mensen die ik om me heen heb hebben stuk voor stuk hun eigen sores. 
 

als je dronken bent ben je ook weg van hier
je kunt altijd weg @Zbb en die 3 maanden zijn een investering
in je echte ik, in je toekomst. en die heb je niet meer als je door gaat zoals nu al jaren.
mensen hebben sores, dat hoort bij het leven.
en jij kunt ze niet behoeden, of redden 
andersom kan ook niemand ju redden of behoeden voor angsten, radeloosheid, drank.
Als ik je lees over die paranoia, depressies, wanhoop, eenzaamheid
dan doet me dat denken aan de mogelijkheid om je eens te laten testen
of is dat wel eens gebeurd al?
een diagnose zou je handvatten kunnen geven naar een weg hieruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...