Blekje Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Hier ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Gaat wel weer over,dat moe zijn. Had ik ook aan het begin. Uiteindelijk wordt je veel fitter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Loen, ik ben van verdovingen en flinke ingrepen aan mijn gebit een enkele keer gewoon een paar dagen ziek geweest. Het is toch een forse belasting voor je lichaam. Ik heb jaren geleden een aantal maanden antabus gebruikt en was continu wat moe. Ik ben nu ruim anderhalf jaar droog en heb het idee dat mijn lichaam nu pas sinds kort weer normaal reageert op van alles. Tel alles op en je hebt misschien een verklaring? Misschien heeft het bij jou nog even tijd nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Zit erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Gister weer geslikt! Vergeten te melden. Vandaag een jaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Een jaar slikken en droog, gefeliciteerd Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Wat goed Wimmelt , gefeliciteerd super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 He, Wimmelt. Super hoor. Gefeliciteerd! Ā Ā Bij mij zat ie er donderdag ook weer in. Vergeten te melden.Ā Ā Loen, je hebt het ook wel heel druk. Telt dat ook niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Weer geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik heb hem een dagje vroeger geslikt. Even mezelf veilig stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik heb hem gisteren geslikt/opgedronken. Dinsdag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik moet zeggen: ik vond het supergoor maar ik vind het een prettig gevoel dat ik nu zelf niet hoef te denken om ook maar een slok alcohol te nemen.. Gisteren was voor mij de eerste keer.. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Drie keer in de week volgens de bijsluiter? Zijn er verschillende soorten? Dit zijn een soort bruistabletten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik kan je nog weinig vertellen: heb het pas 1 keer geslikt. Maar tot nu toe vind ik het een nuttige stok: als ik morgen in Rotterdam moet werken, en de kroegen beginnen toch te lonken weet ik wat ik moet doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Juist... Drinken op antabuse of refusal is echt niet aan te raden. Bij mij heeft het geleid tot opname op hartbewaking gezien mijn hartritme volledig van de kaart was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Hier ook weer geslikt.Ā Ā Bruistabletten?Ā Ā Wat fijn Loen dat het tandartsgebeuren erop zit. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Drinken jullie ook wel eens alcoholvrij bier? Ik heb de laatste tijd gewoon zin in de smaak van bier. Eerst Radler 0% geprobeerd, maar dat vind ik toch te zoet. En nu bijna elke dag een 0% biertje of twee. Ik vind het drinken (zo uit een flesje) erg geruststellend en de smaak ook. Maar ik krijg wel meer last dat ik dan in de supermarkt bij het bier sta en het dan jammer vind dat ik niet een gewoon biertje kan nemen. Tjee, en een jaar eraf en nu roep ik het misschien wel over me af. Maar het enige andere dat ik lekker vind om te drinken is water of spa rood. En koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik ben er op gestopt Blekje had niet echt associaties met bier want ik dronk meestal sterker/donker bier. Na het eerste jaar taalde ik er ineens niet meer naar, incidenteel als het bloedjeheet is zomers of als ik ergens iets moet bestellen en geen zin in thee heb. Ik werd er wel voor gewaarschuwd door mijn internet begeleider dat het kan triggeren, dus als je er in de supermarkt extra trek of wroeging door krijgt, zou ik overgaan op iets wat geen associaties heeft met alcohol. Je kunt heerlijke thee maken van sterrenmix (of zoethout of mint) met verse gember. 's zomers mix ik restjes daarvan met wat jus en dan ijskoud een heerlijk drankje dat niet te zoet is maar ook niet flauw. Kruidenthee kan ook als bijv. groene thee met een smaakje ijskoud gedronken worden, al of niet met wat honing. Gewoon gaan experimenteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Weer geslikt! Ik dronk ook veel alcoholvrij bier aan het begin. Dat gaf toch een soort gezelligheid en het deed me voor geen meter aan gewoon bier denken. Na verloop van tijd vond ik gewoon bier echt vies worden. Dat was vroeger. Nu ik helemaal niet meer drink merk ik na een jaar dat ik ook het av bier gewoon vergeet te drinken. Soms neem ik er nog wel eens een en verwacht daar beslist geen terugval van. Maar het wordt vanzelf minder en minder. Meestal drink ik s nu avonds kruidenthee of koffie. Achteraf was av bier voor mij wel een goede overgangsdrank. Radler enzo vond ik puur bedrog, het smaak gewoon naar priklimonade en is het ook volgens mij. Ander etiketje en de interpretatie doet de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2015 weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden