Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

14 dagen pfff

dan moet ik nog een goeie week

...

 

Het alternatief om gewoon verder te drinken lijkt me ook niet fijn, om het maar voorzichtig te zeggen. Wat is nou een week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja drie per dag de eerste twee dagen,zal ik inderdaad niemand aanraden inderdaad gloof ik.

wat ik voel:lichte buikpijn,misselijk,soort van een katerig gevoel,maar vooral duizeligheid,geen energie nergens toe in staat zijn eigenlijk.

nu ben ik niet brak van de drank,maar van de rufu.

Ik wil zeker niet meer drinken,al zou ik die rufesal niet ingenomen hebben,zou ik nog minstens een week niet durven drinken.

ben elke ochtend blij niets gedronken te hebben de vorige dag,tuurlijk komen er regelmatig trekmomenten voorbij.

maar gelukkig is drinken geen optie,daarom zou ik het zo jammer vinden om al zo snel te stoppen met de refusal

ik kijk het nog een tijdje aan,maar wel op een lage dosering

ook bij een halve in de twee dagen zou ik niet durfen te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi loen ik herken je verhaal helemaal. Precies ook het drinken. Ben de refu zat. En mijn brein ook. Niet drinken punt klaar. Heb ook een refu bij me voor t geval dat. Ik ga nog naar AA omdat de mensen zo vreselijk lief zijn. En ik ken ze al lang. Ook daar ga ik af en toe nog naar toe. Ook nog m'n arts etc. Ik doe niet zomaar wat. Ik probeer naar de dagdraad te gaan ipv hier. Het gaat nu heel goed en dit ga ik vasthouden. Of beter...loslaten. Geen gevechten meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zit ie er ook weer in. Zonder nadenken. Terwijl ik afgelopen dagen steeds dacht ik ga weer overslaan. Veel trek, maar er is ook veel gebeurd. Ik had een moeilijk gesprek met mijn psycholoog vrijdag en het team zat met een aantal vragen rondom mijn ziektebeeld en mijn behandeling waar ze niet uitkwamen. De antwoorden lagen bij mij. Nou, dat was geen leuke opdracht, want ik ben zo aan het jojoen geweest met mijn stemming dat ik gisteravond acuut gebruik heb gemaakt van een bed op recept op de afdeling. Gelukkig ben ik er nu helemaal uit en weer rustig en trekloos. Pfff, wat een achtbaan is dit steeds. 

 

Loen, gewoon hier blijven. En zo'n kamertje; gewoon doen. Heerlijk gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kohje, droog als gort inderdaad. Ik schrijf hier nog maar zo weinig, meld alleen als ik hem weer heb ingenomen, doodsaai!! Het zal wel een reden hebben. Het was eigenlijk meer tegen mezelf gezegd. Blijkbaar is melden momenteel voldoende voor mij. Op het moment heb ik genoeg aan mezelf om het droge pad te bewandelen. En te weinig power om helpende verhalen te produceren. Ik bevind me in een periode van nederigheid en verbazing tov de mensheid en heb niet veel te melden daarom. Verbijstering, verwondering en nederigheid zijn woordenloos. Aanwezigheid is al meer dan  genoeg. Ik blijf eerst gewoon melden wanneer ik de refu weer genomen heb. Een prima stok achter de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb als ADHD-er zowel ritalin alsook concerta mogen proberen.

In het begin had ik het gevoel dat het mij wel hielp, maar uiteindelijk gekozen om het niet door te slikken.

Voelde mijzelf buiten mijzelf geplaatst... of hoe je dat ook wilt noemen.

En ja, na ruim 40 jaar heb ik inmiddels een eigen manier gevonden om met mijn ADHD om te gaan.

Regelmaat en structuur...

Ook wel zo handig met een zoon met autisme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...