Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers

bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Heb me niet eerder op dit draadje aangemeld. Maar vandaag dus wel. Slk al een maand Refusal. Mar ging toch in de fout. Vandaag, weer de draad opgepakt. Verspreis over de dag de pillen weer ingenomen, na een goede hap.

Bedankt, Bolletje, veel dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Refu gaat er hier iedere dag als gesneden koek in...
Wat een rust naast mijn turbulente leventje op het moment.

Werk is super, heerlijk naar mijn zin,al ben ik wel iedere dag doodmoe en lig ik met de kippen (kids) op stok.
Binnenkort ook start met therapie wat betreft traumaverwerking en eindelijk ook zicht op schuldhulpverlening...
Als een diesel/stoomtrein dendert deze meid verder op het pad der nuchterheid...

En ja, naast alle hobbels op mijn pad ervaar ik mijn nuchterheid als een weelde !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby slik je iedere dag op dezelfde tijd je refu? als dat op een gegeven moment helemaal bij je leven hoort, zal de trek ook veel minder worden. Merkte dat bij mezelf ook. voorheen kon ik hem wel eens op andere tijden nemen maar had dan ook meer trek. Belangrijk met het slikken van refu. is regelmaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat was dat ook weer, trek duurt 30 minuten? :angry:
nu ik heb nog steeds trek en ben nog steeds kwaad,gefrustreerd etc... komt ook omdat ik weinig te doen heb hoor, verveling, krijg het pas in september weer drukker, dus dan komt de eenzaamheid weer om de hoek kijken, maar heb braaf mijn refu geslikt deze morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...