Nien Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Mijn Refusal zit er weer in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen lieve allemaal,Hier gaat het ook nog steeds goed en de antabus zit er al weer in pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 zo refu geslikt, peuken die hier nog lagen onder de kraan gehouden en in de container, ik ben weer veilig voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Goeie morgen,refu zit er bij mij ook weer in. Nu maar weer trouw elke dag nemen na mijn ontbijt.Gaby wat knap dat je het roken zo goed vol houdt. Heb je extra hulpmiddelen gehad bij het stoppen, of cold turkey? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Antabus heb ik gisteravond netjes genomen (niet meer op het forum geweest) en Champix hang ik vanaf vandaag aan de wilgen daar ik het lang genoeg genomen heb en niet meer nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hey Gaby, goed van je hoor om te stoppen met roken en drinken Petje af............Ik heb vandaag de antabus ook weer genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 De refusal, thiamine en vit B complex zitten er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik heb hem er ook weer in zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik heb vanavond een feestje, maar ik heb de Antabus weer doorgeslikt.Als die pilletjes er niet waren, zou ik vast en zeker vaker voor de bijl zijn gegaan.Fijne dag allemaal.Liefs Pip:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Hoi, Heb me niet eerder op dit draadje aangemeld. Maar vandaag dus wel. Slk al een maand Refusal. Mar ging toch in de fout. Vandaag, weer de draad opgepakt. Verspreis over de dag de pillen weer ingenomen, na een goede hap. Bedankt, Bolletje, veel dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Graag gedaan Djoon:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 En vanmorgen weer de dagelijkse portie ingenomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Wie doet er deze week weer mee?Ik heb hem weer ingenomen hoor. Fijn een paar dagen niet kunnen drinken. rust in de tent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Ik doe deze week ook weer mee hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Zit er weer in, net op tijd. Dat heb ik wel vaker tegenwoordig, net op tijd. Oppassen dus het is vijf voor twaalf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Denker wat bedoel je met net op tijd? Betekent dat dat als je wacht to 12.30 dat je hem dan niet meer in neemt?Leef jij zo volgens tijden en regels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Vandaag ook weer ingenomen, nog steeds op de goede weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 zo refu zit er weer in en ik ben met roken cold turkey gestopt Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Ik denk dat we trots mogen zijn op onszelf mensen, want we, hoe moeilijk het soms ook is, houden ons vast aan de afspraak met onzelf, we zetten door. Mensen voor jullie allemaal een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Refu gaat er hier iedere dag als gesneden koek in...Wat een rust naast mijn turbulente leventje op het moment.Werk is super, heerlijk naar mijn zin,al ben ik wel iedere dag doodmoe en lig ik met de kippen (kids) op stok.Binnenkort ook start met therapie wat betreft traumaverwerking en eindelijk ook zicht op schuldhulpverlening...Als een diesel/stoomtrein dendert deze meid verder op het pad der nuchterheid...En ja, naast alle hobbels op mijn pad ervaar ik mijn nuchterheid als een weelde !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hier ook weer geslikt en dat voelt ook goed aan.Blindie wat ga jij goed hƩ? Wees maar trots op jezelf. Ik ben het in ieder geval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 nu ik heb hem wel geslikt vanochtend, maar ik heb nog steeds trek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Gaby slik je iedere dag op dezelfde tijd je refu? als dat op een gegeven moment helemaal bij je leven hoort, zal de trek ook veel minder worden. Merkte dat bij mezelf ook. voorheen kon ik hem wel eens op andere tijden nemen maar had dan ook meer trek. Belangrijk met het slikken van refu. is regelmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 wat was dat ook weer, trek duurt 30 minuten? nu ik heb nog steeds trek en ben nog steeds kwaad,gefrustreerd etc... komt ook omdat ik weinig te doen heb hoor, verveling, krijg het pas in september weer drukker, dus dan komt de eenzaamheid weer om de hoek kijken, maar heb braaf mijn refu geslikt deze morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hier zit ie er ook weer in. Lekker, zonder kater weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden