An Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Nee, niet drinken..... het zit weer goed in mijn hoofd, opletten vandaag. Binnen blijven... dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Wat naar An. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Bij mij zit ie er ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Hap slik weg. An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Nou, met veel pijn en moeite dit keer. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Waar zit 'm nou toch die pijn en moeite in, An? Wat maakt dat je eigenlijk liever niet die "veiligheid" inbouwt? (m.a.w. waarom wil je eigenlijk drinken? want dat lees ik in je berichtjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 (bewerkt) Geslikt, 2x al, heerlijk hier, juist zonder drank. Het lijkt wel of iedereen hier s avonds ladder is. Ben blij dat ik niet kan( en wil) . Dank voor jullie goede wensen. Hoop dat het weer gaat An ! 31 januari 2015 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Ja, ik word moe van mezelf. Zit mezelf in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Nee hoor An..het lijkt daarop dat je jezelf in de weg zit. Dat er veel moet veranderen en dat het veel of teveel is das wat anders. Dat je baalt dat het niet in 1 keer lukt...geeft dat niet hetzelfde gevoel. Met telkens kleine stapjes kom je er wel.. Niet tegen de berg opkijken...maar telkens ff naar beneden kijken..kijken wat je achterlaat..en neem op tijd de rust...of om van het uitxicht te genieten of even bij te komen An het hoeft niet allemaal van vandaag op morgen... Dat was mijn grote fout...ik jaagde mezelf op...liep mezelf in de weg...moest zoveel Totdat mijn peut zei...hoelang denk je nog te leven Ik keek haar aan....en ze zei,nou dan neem de tijd Drank kan nooit een oplossing wezen...dat weet je. Go for it...tis het waard...jij bent het waard An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Ja zoiets is het wel. Zo van .....het schiet niet op. Vandaag besef ik wel weer dat het een proces is waar ik doorheen ga. Het is ook niet zomaar ontstaan. Allerlei obstakels kom ik tegen in mijn nieuwe leven. En het ziet ernaar uit dat ik telkens weer met m'n kop tegen de muur loop. Mijn drang naar pammetjes is eigenlijk nog t ergste. Sinds 2 jaar ben ik van al m'n medicijnen af jaaaaaren heb ik die gebruikt. Telkens weer inzien dat de spanning oploopt.... En dan zie ik nog maar een oplossing......... Dus raar is het niet. Vandaag ben ik goed bezig. Alles onder ogen zien. Goed eten. Gewandeld...klusjes........... Morgen gaat t beter. wimmelt en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Goedzo An, iedere drempel die je neemt leidt tot verder herstel . Net hier op vakantie slaat de trek bij mij ook toe gevolgd door een hol en leeg gevoel, alleen maar omdat het altijd drinken geblazen was hier . Maar wat ben ik de volgende dag weer blij dat ik hem toch geslikt heb. Dan voel ik dat ik weer een stapje verder ben. Vooruitdenken doe ik maar niet teveel dan. Knap dat je je nu even op je basis van goed eten, wat lichaamsbeweging en klusjes richt. Lijkt me een hele goede manier om er weer over heen te komen! An....... :sun: :sun: ! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ja Wimmelt, mijn manier van doen. Gewoon de dingen doen. Ik heb 'm alweer genomen en het is al bijna weer gewoon huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 An een dikke duim omhoog meis. Geweldig. Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2015 En er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2015 Dank je Bol ...... zit er weer in.........en de rust is er weer bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 En weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Hap slik foetsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 ik had em gistern moeten nemen. Ik probeer de zin van het nemen te zien, maar ik heb meer de zin om het bijltje erbij neer te gooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 dat klinkt alsof je al een besluit genomen hebt en dan kun je beter de refusal niet innemen. Pas als je de zin weer ziet kan het je helpen. Niet omdat het moet maar omdat je wilt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Blekje, soms moet je even streng zijn ook al voel je je depressief je hoeft het niet te versterken door weer met drinken te falen. Dan word je misschien depressief (chronisch). Je weet immers dat drinken een depressie zwaar versterkt? Hup, slikken die pil, vertrouw erop dat het rust geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 En ingenomen... Blekje, doe je ook weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 Blekje als je stopt met Refusal is de stap naar het drinken weer heel dicht bij. Kom op meid nu doorzetten. Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden