bolletje Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Gisteren gewoon geslikt maar vergeten hier te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Mmmmmmmm, ik had alleen de bijwerkingen misselijk en zware hoofdpijn. Maar overgeven?? Misschien iemand anders hier? Mijn baclofen zit er ook weer in (ik gebruik nu geen antabuse meer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Als het goed is gaat dat over Lars. Ik had een soort ijzersmaak in m'n mond. Als je dadelijk misschien twee halve per week kan gaan slikken zal het minder worden of over gaan. Hier geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Geslikt, al weer twee keer maar vergeten te melden. Lars, ik heb nergens last van gehad .Moest je beginnen met een hoge dosis? Dan wordt het vast wel minder als je op een halve per dag (of twee dagen) zit. Van drank werd ik trouwens nog veel misselijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Trouw ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 en weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 slikkie slikkie daan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Het zit weer veilig in m'n maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 geen weg meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 En weer geslikt op deze eenzame draad lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 ik ook en Bol later ook (ik weet niet of de Refu doorgeslikt wordt nu, maar drank is geen optie, dat is zeker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Gezellig weer hier! Nu Bol nog helemaal terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Met respect gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst 11 april 2016 Een goede start van de week! Solidariteit en een pil die er weer veilig in zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst 11 april 2016 Dat brengt mij op een idee, ik heb ook al tijden last van mn kuiten! Ik ga het uitproberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Per ongeluk weer geslikt. Zo snel gaat de tijd nu ook weer niet. Geeft niks. MG ik ben al met de magnesium begonnen! Dank voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Gelezen (maar niet per ongeluk wimmelt en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden