wimmelt Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 En hier weer van Campral overgestapt/teruggegaan naar baclofen. De campral gaf teveel bijwerkingen. De arts van de Jellinek vond het goed, dus ik zit weer blij te zijn met mijn baclofen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hartstikke fijn Nanc. dat je terug bent gegaan naar baclofen, zeker als je er blij mee bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 En erin, erin etc.... Ondanks alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Heb je het er lastig mee Ann? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ja, hoe gaat het nu met je, An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2015 Mijn halfje zit er weer in. Morgen maar eens bespreken of ik nog meer kan afbouwen. Misschien zelfs stoppen. Voel me sterk. An, laat je nog effe wat horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2015 Blekje hoe gaat het met jou qua slikken doe je dat nog? Kost het nog strijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2015 Weer naar binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 het gaat goed hoor LJ. Heb hem net weer geslikt, hap weg. Easypeasy. Ik heb vrijwel geen trek gehad afgelopen week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Mijn halfje zit er weer in. Morgen maar eens bespreken of ik nog meer kan afbouwen. Misschien zelfs stoppen. Voel me sterk. An, laat je nog effe wat horen? Blondie, jij wilde toch na je uitglijder langer slikken? Weet je het zeker dat je af wilt bouwen of stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 In mijn teleurstelling vlak erna heb ik dat inderdaad geroepen. Misschien ook wel uit angst dat ik niet zonder kon. Nu besef ik en realiseer ik mij dat ik het gewoon zonder refu wil kunnen en dat dat mij ook gaat lukken. Afgesproken met therapeut dat ik inderdaad ga stoppen met de refu, maar wel voor nood een voorraadje houdt. Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Hier ook alles goed. Had heftige griep. En worstel met slapen en ontspanning. Die balans eens zien te vinden. Pb me als je weet hoe ik aan iets kan komen. Refu zit d'r..in. Braaf elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Mooi zo An! Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Thanxxx MijnGerrit precies wat ik nodig heb! Nadenkertjje maar helemaal op mij van toepassing. Revu genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hier ook alles goed. Had heftige griep. En worstel met slapen en ontspanning. Die balans eens zien te vinden. Pb me als je weet hoe ik aan iets kan komen. Refu zit d'r..in. Braaf elke dag. Als je er zo goed over gedacht hebt, zal het ook wel goed komen. Je bent ook al zo lang droog. Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hobbelen gewoon verder... Erin ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 An Ā Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Zit er braaf weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Toch maar geslikt. Had eigenlijk besloten het niet te doen. Heb weer veel trek en voel me heel down. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Goed gedaan Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 En erin. Blauwe lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Ja, ik ben nu wel heel blij, anders was ik gisteren voor de bijl gegaan en had ik me vandaag wsch erg brak gevoeld en schuldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden