Lotus66 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Blekje, het slikken van de refusal is afhankelijk wat je met de arts afspreekt en wat je voorkeur is. Je kunt het dagelijks slikken met dan een lagere dosering of twee / drie wekelijks met een hogere onderhouds dosering. Ik slikte hem ook twee maal per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Lekker opgepeuzeld weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik slik hem weer dagelijks na mijn slipper van een week geleden, na ruim 3 jaar droogstaan. Wie weet ooit nog afbouwen, maar voor nu effe niet Wat super dat je meteen na een slpper het weer slikt. Heb je veel trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Dat was het rare juist, Blekje. Had geen trek en ook nu niet... Zo verraderlijk kan die verslaving dus zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Dubbel... 25 januari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Refu zit er weer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Dus je moet altijd alert blijven? Oei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Ik heb besloten om hem niet af te bouwen maar te blijven slikken de rest van mijn leven. Wil gewoon niet het risico lopen. Waarom zou ik afbouwen?????? Als je suiker hebt moet je ook de rest van je leven blijven spuiten. Alci ben en blijf ik, ook de rest van mijn leven, dus blijf ik ook slikken. Geen discusie in m'n hoofd. Refu hoort bij mijn leven, zoals insuline bij een suikerpatient hoort. Simpel. Dus hier zit hij er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Nou Bolletje, die vergelijking gaat niet helemaal op, hoor.. Een diabeet heeft een puur physiek mankement. Een alcoholist heeft nog altijd de mogelijkheid om zichzelf mentaal te veranderen zodat "medicatie" onnodig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 ik ook. Deze ging makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 Geslikt weer. Vanaf morgen is deze jongen 14 dagen foetsie, naar de zon om wat energie bij te tanken, hoop er internet te hebben maar ben er niet helemaal zeker van. De vraag of ik het ga redden?: Tot nu toe braaf geslikt dus 14 dagen is geen optie tot drinken dus er wordt gewoon doorgeslikt zodat ik deze keer eens kan zien waar de reis naar toe gaat. Hopelijk gewoon tot donderdag, anders geen zorgen, drinken doe ik niet. hasta la vista! Fijn Blek dat het makkelijker ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 Wat heerlijk Wimmelt dat je de zon tegemoet gaat. En dat met het rustige vooruitzicht niet te kunnen/hoeven drinken. Nou, ik wens je veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 Leuk wimmelt goeie reis !!! Geniet! ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 Hap slik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 fijne vakantie Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 En er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Yes hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 wie mag ik svp bellen ivm refusal??? graag pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 gaat niet goed hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 An kunnen we je steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Geslikt. Lees je nu pas An! Pb maar als je daar behoefte aan hebt, wil je zelfs mijn mobielnummer wel geven. Hoop dat alles oké is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ben er weer, morgen, op zn vroegst start refusal. Gaat wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 niet gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden