igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 toppertje ik heb net even bodycreme met alcohol uitgeprobeert voor je ik merk niets en ook van de deo en gezichtscreme Iedereen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 goedemorgen, refu al ingenomen vandaag ! Vandaag neem ik de eerste niet.....ik hoorde iemand ooit zeggen; als je echt niet meer wilt, klinkt "nooit meer'' je als muziek:moon: in de oren, DAAR wil ik heen!!!!!!!! Iedereen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 het bbbrrr busje zit er weer in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 refu weer ingenomen! Morgen weer een week droog........ Gelukkig......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Antabus zat er vanmorgen om 7.00 uur al in. Ga het nu s morgens innemen voordat P. weggaat naar zijn werk. Kan hij het controleren dat ik ze niet vergeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Bolletje? Al geslikt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee Dees gisteren. Ik slik s'maandags en donderdags. Maar lief dat je het vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ga nu naar boven voor het pilletjegaat goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ja hoor hij is er weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 :sun:Voor iedereen van dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 zo refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 SLIK weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 het is weer doorgespoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Antabus geslikt. Doe het nu s morgens tegelijk met de rest van mijn medicijnen. Vergeet iks ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Dees:sun:Ik heb hem ook weer binnen hoor.Hebben jullie geen last van een ijzersmaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik niet. Eigenlijk nergens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ook nergens last van....en weer geslikt, gisteren vergeten, blij dat ie er weer inzit, maar niet gedronken en niet gerookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Nee bolletje geen last van een ijzersmaak.Eigenlijk nergens last van.De pil doet wat hij moet doen.Als ik trek heb weet ik na drinken geen optie is.Trouwens wel steeds trek door de lekkere lentezon.Terrasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Cynt. Ervaar je nu ook een stuk rust in jezelf nu je niet meer kunt drinken? En denk je nog veel aan de alcohol of wordt dit ook minder? Heb jij nu ook dat, als je trek krijgt, dat dat dan weer zo verdwijnt omdat je weet dat je toch niet kunt drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 AAAAARRRGHHH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 WEG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Dikke pluim maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 weg:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Zo, hij zit er weer in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Niet naar de groene kleur kijken Igor.Misschien helpt dat.Bij mij zit het pilletje er ook weer in.Trek verdwijnt inderdaad weer bolletjemaar is er wel vaak in bepaalde situaties.Het pilletje helpt me er wel makkelijk doorheen.En het leven wordt er een stuk helderder van.Een overtuigde stopper ben ik er niet door.Zou zonder pilletjes de verleiding niet kunnen weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden