Fonny Geplaatst 18 augustus Rapport Share Geplaatst 18 augustus 15 uur geleden zei Zbb: Ik ben zo blij dat ik bijna 48 uur verder ben ik ben nog hartstikke beroerd en tril nog als een gek,zeker na wat inspanning. maar het kan vanaf nu alleen maar beter worden. 👍👍👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 augustus Rapport Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei Dune: Morgen ben ik weer van de partij! Beloofd! was het maar vast morgen 👍👍👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus Rapport Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) 8 uur geleden zei Dune: Morgen ben ik weer van de partij! Beloofd! was het maar vast morgen @Dune, ik vind het ontzettend knap dat je je hier weer meldt en wens je nu alvast succes voor morgen. Misschien dat je morgen denkt: was het nog maar gisteren, maar dat is alleen maar dat jouw ook wel bekende 'drempeltje' dat je (weer) over moet. Je weet jezelf goed te analyseren, heb je hier in het verleden laten zien, alleen nog dat idee dat het nooit meer drinken beangstigend is moet je jezelf uit je hoofd zien te praten. 'Alleen vandaag niet' is de absolute vervanger van de gedachte 'nooit meer'.. 'Nooit meer' is onder de streep niets meer dan de optelsom van al die 'vandaag-niet'ten. 18 augustus bewerkt door Kohtje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 augustus Rapport Share Geplaatst 18 augustus @Kohtje, tranen over mijn wangen van jou lieve troostende woorden….. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus Rapport Share Geplaatst 19 augustus Mijn halfje heel vroeg genomen vanaf nu dus elke dag! Fonny en Ayla89 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 augustus Rapport Share Geplaatst 19 augustus Hoppa...daar ging de bus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 augustus Rapport Share Geplaatst 19 augustus Hier is de bus nemen ook een feit. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 augustus Rapport Share Geplaatst 19 augustus Hier ook weer Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus Rapport Share Geplaatst 20 augustus 10 uur geleden zei Zbb: Hier ook weer 👍👍👍👍👍👍👍 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Zojuist (donderdag) de bus genomen!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Vrijdag=Busdag 👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus Rapport Share Geplaatst 26 augustus En daar gaat ie weer👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus Rapport Share Geplaatst 26 augustus Hier ook weer geslikt Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 augustus Rapport Share Geplaatst 26 augustus En hier ook!!😄 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 augustus Rapport Share Geplaatst 29 augustus Donderdag was busdag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 29 augustus Rapport Share Geplaatst 29 augustus Voor mij is het elke dag bus dag, ik meld dat op de dagdraad, anders hebben we steeds posts van mij, maar zit lekker in de flow, dag 12 alweer 😁 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus Rapport Share Geplaatst 30 augustus Vrijdag!!! Busje komt zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september @Zbb? Hoe vaar jij? Het is akelig stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Het gaat goed hoor @Maja ik was vrijdag vergeten te melden dat ik de antabus ingenomen had. morgen is het weer tijd voor de volgende lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Fijn en goed dit te lezen @Zbb! Zbb en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Maandag😁👊daar komt ie weer!!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Maandag, de bus niet gemist! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Hier ook weer ingenomen! Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Ik ook Maja, Fonny en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september En vandaag zit ie er ook weer in (ik neem dagelijks een kwartje) Fonny, lady jane en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden