wimmelt Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Jaja, gewoon weer doorgaan, Zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Daarom lukt het ook Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 weer geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) En 'weer gezien' ook gezien. Hè jammer, typefout. 11 oktober 2016 bewerkt door basta wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 En ook weer gezien! Ik gebruik de baclofen nu alleen nog maar als ik eens lekker doorslapen wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Hup Wimmelt en alle anderen! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Swallowed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Noted! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Hi basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Nog drie dagen en 2 halve pilletjes verder en dan mag ik nog drie jaar verder naar de volgende fase! Oftewel bijna 2 jaar AV. Zou ik het halen? Zo niet dan zal ik balen. Dus die halve er weer in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Bijna twee jaar AV! Ik verheug me nu al op de felicitatie van ladyJane. Ik heb gehoord dat ze in speciale gevallen een echte fanfare naar je huis stuurt. Meer verklap ik niet, Wimmelt, maar ik zou iets leuks aantrekken die dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Hier ook nog steeds trouw aan mijn antabuse. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Goeie, Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik wacht op je Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 De laatste halve zit erin , ik zal vast wat fleurigs aantrekken lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 GEHAALD!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Oké Wimmelt, foto☺ Van harte met je 2 jaar. Basta heeft me aan het werk gezet (benieuwd waar ze zelf mee aankomt) en een halve fanfare was niet te vinden dus het is een hele geworden; enjoy Wimmelt! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Oh, ladyJane!! Op jou kun je echt bouwen, hè? Ik heb niets meer toe te voegen, alleen nog maar applaus. En dan nog wel de hele film, ik wist niet dat die integraal te zien was. Ik heb snel even naar de samensmelting van de twee fanfares op het eind gekeken, die herinnerde ik me nog. Dank je wel, en Wimmelt: Twee fanfares, dubbel en dwars verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Dank je wel Lady Jane voor de leuke verrassing! Vroeger woonde ik in de buurt van Giethoorn, in de tijd dat de film gemaakt is! Ik ga hem helemaal bekijken, pure nostalgie! Ontzettend leuk! Basta ook bedankt voor het meeleven! Weet je wat ik net gedaan heb? Voor een heel volgend jaar een vervolgrecept Refu besteld. En by the way: Hij zit er weer in! lady jane, basta en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 ik ga m zelf ook weer kijken Wim t was mijn 1e speelfilm ooit als ik me goed herinner in het parochiehuis vd kerk wat spannend vonden we dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Voor een heel volgend jaar een vervolgrecept Refu besteld! Korte metten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Sterk draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Sterk draadje Sterke tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden