Acanthus Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Zou nog wel eens iets van houtje willen horen/lezen. Houtje hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 (bewerkt) Tapas, pietjepuk, ik kom zomaar wat oude bekende namen tegen op bezochte topics in de online lijst. Hoe zou het met jullie gaan? 19 augustus 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ja Jopie, zou ook wel heel graag willen weten hoe het met haar gaat. Hoop zo dat ze echt haar 'eigen plekje' heeft gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Jen, alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Madeleine, van harte meis, hoe gaat t met je? Madeleine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Sha meis, ik weet dat het goed gaat met je (voor lidia) voor zover ik nog op de hoogte ben, maar ik mis je toch/ook! hele fijne dag, de zon doet zijn best voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Tasseke, hoe gaat het met je? Voor vandaag een hele fijne dag meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Truffel van harte meis, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Lady Jane, wat lief dat je me feliciteert. Ik was al eerder op het forum geweest en had een pb van Ietje, waar ik ook op heb gereageerd, maar eigenlijk heb ik verder niet op het forum gekeken. Door het verhaal van de man van een vrouw met een alcoholprobleem en dé ring, kon ik het forum in mijn hoofd niet loslaten. Want ik kende het verhaal van dé ring, maar wist even niet meer zeker van wie het verhaal was. Hoe vreemd voor sommigen ook, maar ik ben hier zolang welkom geweest, dat ik ook om jullie ben gaan geven en tja, dan moet je het forum niet de rug toekeren, maar even weer langskomen. Komt volgens mij arrogant over, maar zo is het niet bedoeld. Als ik dit niet mag zeggen moeten de moderators het maar weghalen, maar het verhaal van dé ring was toch van Lytse?Over mij? Het gaat echt goed met mij, zolang ik maar van de alcohol afblijf. Of nee, als ik niet meer dan twee bier drink in gezelschap (alleen mag ik niet meer drinken). Want dan zit ik al aan mijn tax en daarna word ik de Gremlin van de chocoladereep-reclame. Ik heb ontzettend veel steun bij alles van mijn moeder, haar man en mijn vrienden. Wie had dat twee jaar geleden gedacht? Ik was immers toen alleen en deed het ook alleen. Vandaag de dag bedenk ik me elke dag wat ik heb en wat ik niet kwijt wil. En wat ik niet kwijt wil is veel, en dus wil ik mezelf niet verliezen in de alcohol. Het gelijk daarbij is dat mijn kleine kratje bier uit de handel is genomen en ik zie mezelf niet met kratten lopen of om 12 flesjes bier te verslepen in een grote tas. Ow en ik ben inmiddels 13 kg aan gewicht kwijt. Nog 11 te gaan. En dan zit ik op mijn streef. Heb nog wat stommiteiten op mijn naam staan, maar het komt goed. Mam en ik zeiden vroeger altijd tegen elkaar:"Het komt goed. Zelfs als het niet goedkomt, dan komt het goed". En daar leef ik maar na. En nog iets leuks. Ik weet dat ik ongelofelijk heb lopen zeuren over het feit dat ik 30 was en dat ik bang was voor rimpels. Twee jaar later zijn die angsten weg en weet ik dat er maar één doel is in het leven en dat is gelukkig zijn. Rimpeltje hier en daar kan geen kwaad. Het schijnt dat ik er nu op mijn 32e nog geen enkele heb (werd laatst 22 geschat. Gekke mensen zijn er). Mijn mam zegt altijd alles wat ik wil horen en toen ik weer eens zei dat ik een rimpel had keek haar man me dom aan en zei:"Waar dan? Grote zeur dat je daar bent!" Door zulke uitspraken ben ik er wel over uit dat ik rimpels wil, maar dan wel met geluk verdiend. Ik ga ervoor en ik voel me zo goed nuchter, waarom dan nog de drank opzoeken? huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 gaat naad-/rimpelloos in elkaar over he jeugd en volwassen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Sofie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Joy, jammer dat je maar zo kort weer hier was mocht je dit lezen, ik hoop dat het je goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Zeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 MijnGerrit al zéker 7 uur niet online gezien huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Hihihi...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 (bewerkt) MM, leuk dat je er even was van de week. Hoop je vaker te lezen weer. 28 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Klopt het heer Ludwig hier weinig meer te lezen is?, meestal liet hij zo af en toe toch wel even wat van zich horen, maar heb dat al even niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 helaas Jaap het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Tis eigenlijk fout gegaan vanaf het moment dat hij Ludwig ging heten . Kan me wel indenken dat hij het forum langzaam maar zeker is ontgroeid.... Maar hij komt wel weer, zeker weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 bekkie hoe gaat het toch met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Aicha en VM!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden