gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 jij ook, Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En ik lees je wel graag hoor Smik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik mis Akelei. Gewoon Aakie dus. En ik mis Fleurtje, al maanden. En ik hoop zo dat je, als die achterlijke, stomme ban ten einde is , toch wel weer hier terug komt Fleur. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Lien2226 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Truitje nessie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: kwispel Originally posted by: ShahireKwispelquote> Hoi Sha,Lief dat je me mist Het gaat goed met me hoor. Ik heb alleen in de vakantie elke dag een biertje genomen na de wandelingen die we daar maakten. Daarom geen jaarpact meer voor mij. Ik heb in die tussentijd nog een paar keer één bier per keer genomen in het weekend en verder geniet ik vooral van mijn nieuwe heldere leven met een nieuwe uitdagingen. Trek heb ik niet meer. Ik denk dat die twee maanden voor mij voldoende waren om vooral een ingeslopen gewoonte af te leren. Nu de avonden langer worden geniet ik vooral van een pot kruidenthee en goede boeken. Dat komt ook omdat mijn nieuwe studie een uitgerust en helder hoofd van me vraagt. Af en toe lees ik hier nog mee maar heb vooralsnog niets meer te melden op drankgebied. Jij heel veel succes en geniet en leer van je nieuwe weg en alle nieuwe dingen die je daarin tegenkomt.quote> Kwispel, jij ook veel succesen geniet van je heldere nieuwe leven en uitdagingen!En dat je niets te melden hebt op drankgebiedzie ik als een goed teken :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: meiske Originally posted by: meiske Originally posted by: Shahire Originally posted by: kwispel Originally posted by: ShahireKwispelquote> Hoi Sha,Lief dat je me mist Het gaat goed met me hoor. Ik heb alleen in de vakantie elke dag een biertje genomen na de wandelingen die we daar maakten. Daarom geen jaarpact meer voor mij. Ik heb in die tussentijd nog een paar keer één bier per keer genomen in het weekend en verder geniet ik vooral van mijn nieuwe heldere leven met een nieuwe uitdagingen. Trek heb ik niet meer. Ik denk dat die twee maanden voor mij voldoende waren om vooral een ingeslopen gewoonte af te leren. Nu de avonden langer worden geniet ik vooral van een pot kruidenthee en goede boeken. Dat komt ook omdat mijn nieuwe studie een uitgerust en helder hoofd van me vraagt. Af en toe lees ik hier nog mee maar heb vooralsnog niets meer te melden op drankgebied. Jij heel veel succes en geniet en leer van je nieuwe weg en alle nieuwe dingen die je daarin tegenkomt.quote> Kwispel, jij ook veel succesen geniet van je heldere nieuwe leven en uitdagingen!En dat je niets te melden hebt op drankgebiedzie ik als een goed teken :heart:quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Kwispel ik vind het heel erg knap van je zo af en toe wat ik zou het niet kunnen maar jij kennelijk wel dus ga goed kwispel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Max? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Harry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 alle nog lijdende drinkers, die meelezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Snoepje kom a.u.b. weer eens langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Hey Gwen, Lief dat ik gemist wordt! Ik lees nog elke dag mee hoor! Leef nog steeds mee en ben trots op de kanjers (zoal jij!) die ik hier dagelijks zie of nieuw zie komen. In het begin schreef ik veel en was ik dagelijks, meerdere momenten, op het forum. Tot mijn "misstap"en daarvoor ook al. Ik merkte dat ik, toen ik nog dronk, dagelijks veel met drinken bezig was, maar toen ik stopte ook nog steeds even veel, maar dan aan de andere kant. Ik weiger dat te accepteren. Ik drink nog steeds niet zoals ik dat in het verleden heb gedaan. Sta goed op de rem..trouwens, ik hoef niet op de rem te staan, want ik wil niet meer terug naar hoe het was... Ik heb nu 3 x weer gedronken. Ik accepteer dit. Ik geniet van het niet drinken net als toen ik net begon, maar sta mezelf toe wat stoom uit de ketel te laten af en toe... Daardoor ben ik niet meer obsesief met wel of niet drinken bezig. Dat vind ik fijn! Ik hoop dit zo te kunnen houden, Niet drinken in mijn gezinnetje..wel af en toe lekker los met vriendinnen. Of ik het zo ga volhouden? Of dit de manier is? Geen idee! Het kan alle kanten op... Dat weet ik. Misschie gaat het goed, misschien weer de verkeerde kant op.. Het blijft een moeilijk proces waarin ik weiger de rest van mijn leven zo veel met drank bezig te zijn, maar het toch doe.. Het forum...ik heb even niet zoveel behoefte om te schrijven. Niet om de mensen, want ik lees graag mee. Wel gaat het me allemaal te snel en te veel. Zo is het dus even goed. Elke avond lees ik jullie uitgebreid. Ik ben dan trots, verbaasd, verdrietig of blij. Dus, ik ben erbij, maar even met wat meer afstand. Da wil niet zeggen dat ik straks misschien niet weer meer mee ga schrijven, maar nu is het even zo... Heel veel liefs, Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Wat fijn om te lezen, Nova. Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 PKR? zie je af en toe zwijgend ingelogd hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ik mis Fruitvlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden