Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

Originally posted by: kwispel
Originally posted by: Shahire
Kwispelquote>


Hoi Sha,

Lief dat je me mist :) Het gaat goed met me hoor. Ik heb alleen in de vakantie elke dag een biertje genomen na de wandelingen die we daar maakten. Daarom geen jaarpact meer voor mij. Ik heb in die tussentijd nog een paar keer één bier per keer genomen in het weekend en verder geniet ik vooral van mijn nieuwe heldere leven met een nieuwe uitdagingen. Trek heb ik niet meer. Ik denk dat die twee maanden voor mij voldoende waren om vooral een ingeslopen gewoonte af te leren. Nu de avonden langer worden geniet ik vooral van een pot kruidenthee en goede boeken. Dat komt ook omdat mijn nieuwe studie een uitgerust en helder hoofd van me vraagt. Af en toe lees ik hier nog mee maar heb vooralsnog niets meer te melden op drankgebied.

Jij heel veel succes en geniet en leer van je nieuwe weg en alle nieuwe dingen die je daarin tegenkomt.quote>


Kwispel, jij ook veel succes
en geniet van je heldere nieuwe leven en uitdagingen!
En dat je niets te melden hebt op drankgebied
zie ik als een goed teken :D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: meiske
Originally posted by: meiske
Originally posted by: Shahire
Originally posted by: kwispel
Originally posted by: Shahire
Kwispelquote>


Hoi Sha,

Lief dat je me mist :) Het gaat goed met me hoor. Ik heb alleen in de vakantie elke dag een biertje genomen na de wandelingen die we daar maakten. Daarom geen jaarpact meer voor mij. Ik heb in die tussentijd nog een paar keer één bier per keer genomen in het weekend en verder geniet ik vooral van mijn nieuwe heldere leven met een nieuwe uitdagingen. Trek heb ik niet meer. Ik denk dat die twee maanden voor mij voldoende waren om vooral een ingeslopen gewoonte af te leren. Nu de avonden langer worden geniet ik vooral van een pot kruidenthee en goede boeken. Dat komt ook omdat mijn nieuwe studie een uitgerust en helder hoofd van me vraagt. Af en toe lees ik hier nog mee maar heb vooralsnog niets meer te melden op drankgebied.

Jij heel veel succes en geniet en leer van je nieuwe weg en alle nieuwe dingen die je daarin tegenkomt.quote>


Kwispel, jij ook veel succes
en geniet van je heldere nieuwe leven en uitdagingen!
En dat je niets te melden hebt op drankgebied
zie ik als een goed teken :D:heart:

quote>


quote>


quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Gwen,

Lief dat ik gemist wordt!

Ik lees nog elke dag mee hoor! Leef nog steeds mee en ben trots op de kanjers (zoal jij!) die ik hier dagelijks zie of nieuw zie komen.

In het begin schreef ik veel en was ik dagelijks, meerdere momenten, op het forum. Tot mijn "misstap"en daarvoor ook al.

Ik merkte dat ik, toen ik nog dronk, dagelijks veel met drinken bezig was, maar toen ik stopte ook nog steeds even veel, maar dan aan de andere kant.

Ik weiger dat te accepteren. Ik drink nog steeds niet zoals ik dat in het verleden heb gedaan. Sta goed op de rem..trouwens, ik hoef niet op de rem te staan, want ik wil niet meer terug naar hoe het was...

Ik heb nu 3 x weer gedronken. Ik accepteer dit. Ik geniet van het niet drinken net als toen ik net begon, maar sta mezelf toe wat stoom uit de ketel te laten af en toe...

Daardoor ben ik niet meer obsesief met wel of niet drinken bezig. Dat vind ik fijn!

Ik hoop dit zo te kunnen houden, Niet drinken in mijn gezinnetje..wel af en toe lekker los met vriendinnen.

Of ik het zo ga volhouden? Of dit de manier is? Geen idee! Het kan alle kanten op...

Dat weet ik.

Misschie gaat het goed, misschien weer de verkeerde kant op.. Het blijft een moeilijk proces waarin ik weiger de rest van mijn leven zo veel met drank bezig te zijn, maar het toch doe..

Het forum...ik heb even niet zoveel behoefte om te schrijven. Niet om de mensen, want ik lees graag mee.

Wel gaat het me allemaal te snel en te veel.

Zo is het dus even goed. Elke avond lees ik jullie uitgebreid. Ik ben dan trots, verbaasd, verdrietig of blij. Dus, ik ben erbij, maar even met wat meer afstand.

Da wil niet zeggen dat ik straks misschien niet weer meer mee ga schrijven, maar nu is het even zo...

Heel veel liefs,

Nova

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...