Shahire Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik mis Teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Jaap?? Waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 En Jaap is met vakantie, als ik het goed heb zit ie in Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hallo Sha,Vind het lief dat je me mist, voelt goed daar moet ik eerlijk in zijn.Ik schrijf inderdaad eigenlijk niet meer.Ben een minderaar, zoals denk ik wel bekend is.Vanavond, tot net, hier met vrienden en mijn W, op de zomerfeesten geweest.En ja, ik heb gedronken, hoeveel...geen idee, ik heb ze niet geteld.Ben niet dronken.Dat is wat ik met mezelf afgesproken heb: niet dronken worden en niet dagelijks drinken.En dat lukt.Maar dat kun je op dit forum en zeker op de dagdraad moeilijk kwijt en dat begrijp ik ook wel.Het zou voor mensen die proberen te stoppen een aanleiding kunnen zijn het ook maar eens te wagen.Bovendien begon ik het, als niet stopper, een beetje hypocriet te vinden om tegen anderen te zeggen de eerste te laten staan en zeker niet te gaan drinken als de trek daar is.Ook mis op het forum een beetje de de nuance en de humor.Daarnaast irriteer ik me soms aan Tactive, gewone spreektaal, geen schuttingtaal daar heb ik zelf ook een gloeiende hekel aan, mag hier niet gebruikt worden...Nou ja, je weet nu waarom ik hier, voorlopig (je weet maar nooit) weinig ben en dat het goed met me gaat.Ik wens eenieder alle mogelijke sterkte en succes met het bereiken van het door hen gestelde doel.Liefs voor allen en het ga jullie goed,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Harry, ik vind het jammer dat je wegblijft omdat je het gevoel hebt dat je je hier niet thuis voelt. Kan me wel voorstellen dat het niet wenselijk is als je te lyrisch zou spreken over hoe lekker het wijntje was wat je net gedronken hebt. Maar zoiets heb jij toch nooit gedaan hier?Mocht je echt niet terugkomen: het ga je goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ik mis Beate nog steeds. Maar dat is een gevalletje: geen bericht, goed bericht.En toch hoop ik dat ze nog eens komt vertellen hoe goed het haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hai Harry,Het was me inderdaad opgevallen dat je niet meer schrijftdat je een minderaar bent weet ikde èèn kan daar mee omgaan, de ander niet...ik ben zo'n ander...mij maakt het niets uit of men over minderen schrijftook hierbij geldt dat het voor de èèn een trigger kan zijn en voor een ander nietwat mij betreft sowieso als je het uberhaupt al over alcohol hebt, minderen of stoppen...het forum heet nog altijd AdB en geen AO (Alcohol Onthouding)dat jij het zelf goed onder controle hebt vind ik alleen maar fijn om te lezenmijn doel blijft toch 'helemaal geen alcohol' het is maar weer gebleken dat ik er niet mee om kan gaanop zich voor mij niet erg, het leven zonder bevalt me ook prima...eigenlijk wel beter bij mij overigens vind ik het niet hypocriet als je zegt tegen iemand die wil stoppen 'neem de eerste niet'terwijl jezelf nog wel eens drinkt, het is namelijk ieder zijn eigen keus!en zelfs dan kan jij als minderaar iemand nog helpen!blij dat het verder goed met je gaaten wie weet komt er weer de dagdat we samen hier zitten te domino-en...oook voor jou...het ga je goed Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik mis Tasseke al weer veel te lang!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 En Zuske is ook alweer een hele tijd niet geweest. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 waar blijft Tobbertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Volgens mij is Sowhat idd op vakantieMaar ben blij dat jij er weer bent Jopie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Verra?? Waar ben je??? Joeeehoeeeeeeee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Marc, met zijn muziekjes, of is hij met vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Lenie? Patricia?Tobbertje? Sailor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Sara??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Komt Gunn nog wel eens? Hij ging de goede kant weer op. Doorzetten Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Primula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hoi Dinah,Niemand weet waar Myriam is? Ze was destijds zo 'helemaal in Alan Carr'........ Dat intrigeerde me want zijn teksten riepen bij mij juist grote weerstand op. Ik was naar Afrika bijna 2 maanden en ben nu net terug.Fijn te horen dat iemand me mist En ja Alan Carr he..... is het voor mij helemaal geworden, nu meer als een halfjaar droog!Jullie horen nog van mij hoor,Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeLenie? Patricia? Tobbertje? Sailor? ben er nog wel hoor...lees alleen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 jopiezag ze gisteren of eengisteren nog online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 voordien kwam hier nog wel eens een zekere Wilrijk... maar die zien we ook niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Ik mis Jaap! Zo....kan maar even gezegd zijn Dus als je leest, van Sha en hoop dat alles goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Sha, Jaap heeft een extra vakantie no worries dus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden