Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

Sha :sun::)

Ik mis Rae en Jan1000..Gaby en Aicha komen ook niet meer zoveel.
Ik vraag me af hoe het met hen gaat.
En alhoewel we niet altijd even goed samen gingen, mis ik Henk toch ook wel. Hij leek me wat verloren de laatste keer..
En natuurlijk nog een paar oudjes die ik niet meer lees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurrie :heart:

Van Rae geen idee, Jan net terug van vakantie las ik
Gaby weet ik niet en Aicha moet ik weer eens mailen (mooi klusje vanmiddag op werk :D )
Henk....haat en liefde liggen dicht bij elkaar he Fleur! hihi
Hij is erg druk momenteel met andere dingen, komt vast wel weer als hij behoefte en tijd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi mensen, ik zie dat ik gemist word.. Geeft me een warm gevoel.. :present:
Ik zal me hier even melden in dit topic. Afgelopen vrijdag ben ik thuisgekomen uit het ziekenhuis na een kijkoperatie in mijn baarmoeder onder narcose. Ik moest een nachtje blijven omdat je de nacht na de narcose niet alleen mag zijn én omdat mijn schildkliermedicijn nog niet zo lang geleden verhoogd was. Dan kán je raar worden. Is niet gebeurd, alles is goed gegaan, gelukkig. Er zijn geen vleesbomen in de baarmoeder gevonden. Erop zitten er wel, maar daar doen ze niets aan want die zouden geen menstruatieklachten geven. Ook is er een klein sneetje gemaakt in mijn baarmoedermond omdat die nogal lang schijnt te zijn. Nu is er een spiraaltje geplaatst want dat zou hevige menstruatieklachten verminderen.

Nu dus weer thuis. Nog moe en slap van alles en het is allemaal nog gevoelig. Vanavond een heel klein wandelingetje gemaakt en ik moet gelijk betalen met uren van menstruatiepijn. Morgen meld ik me dus toch nog maar even ziek..

Waarom ik hier nog meer niet was de laatste tijd: ik was weer af en toe gaan drinken en sta daar zelf achter. Daarom voelde het niet zo goed voor me om hier te schrijven. Ik wou niet meer adb zijn. Het leven zonder vind ik vaak te saai, te moeilijk enz. Nou ja, ik denk nu maar: de ziekenhuisopname en operatie zaten eraan te komen, dat gaf extra spanning. Daarbij had ik vakantie en dan vind ik het moeilijker om het niet te doen. Is natuurlijk geen excuus, ik weet het.. Nu heb ik er geen trek in want ik ben nog herstellende.

Ik weet dus niet zo goed of ik hier nog wel hoor, omdat ik gewoon af en toe wil kunnen drinken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...