Rob00 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Mijn Vrouw drinkt stiekem. Geloof me, het is de hel als naaste van zo'n persoon. Ik ben zelf een alcoholist in herstel. En dan leef je met een partner die als jij s'morgens vroeg aan het werk gaat zij s'morgens vroeg naar de supermarkt gaat. Pakken wijn drinkt ze. Maakt niet uit waar het naar smaakt als er maar alcohol in zit. Overal in huis vind ik ze. Want je kunt ze zo lekker plat vouwen. Ze heeft ook nog eens een kwade dronk van wijn. Maar intussen ben er er helemaal klaar mee. Wat mij betreft gaan we scheiden.
C00tje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 11 uur geleden zei Rob00: Mijn Vrouw drinkt stiekem. Geloof me, het is de hel als naaste van zo'n persoon. Ik ben zelf een alcoholist in herstel. En dan leef je met een partner die als jij s'morgens vroeg aan het werk gaat zij s'morgens vroeg naar de supermarkt gaat. Pakken wijn drinkt ze. Maakt niet uit waar het naar smaakt als er maar alcohol in zit. Overal in huis vind ik ze. Want je kunt ze zo lekker plat vouwen. Ze heeft ook nog eens een kwade dronk van wijn. Maar intussen ben er er helemaal klaar mee. Wat mij betreft gaan we scheiden. Wow Rob heftig joh. Ik heb een vriend gehad met een kwade dronk en dat is echt vreselijk. Sterkte
billy1981 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik had geen kwade dronk, maar besef steeds meer hoe lastig het voor m'n partners geweest moet zijn en hoe machteloos zich gevoeld moeten hebben toen ik dat deed. En ik loog er altijd over, terwijl als ze thuiskwam waarschijnlijk al aan m'n blik kon zien hoe laat het was... Veel sterkte en wijsheid @Rob00! En misschien is scheiden, hoe lastig en ingewikkeld ook, uiteindelijk voor haarzelf ook het beste... lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat moeilijk voor jou @Rob00begrijpelijk dat voor jou de grens bereikt is, zeker omdat je zelf in herstel bent. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zeker moeilijk Rob, onmogelijk zelfs lijkt mij. Ik wist tijdens mijn drinken ook al dat ik nou niet bepaald een blij ei was om mee samen te leven. Dus ik begreep de scheiding helemaal. Wat ik destijds niet begreep was hoe gelukkig ik daar uit zou komen. Want de relatie was al een poos voorbij, en de stress daarvan was ook een aanleiding om te drinken. Dus wie weet, mocht je de scheiding gaan doorzetten, doe je beiden een nieuwe kans kado. Scheiden is vreselijk. De wereld lijkt zo oneerlijk in die dagen, het kost klauwen met geld, veel actie, werk en zorgen. En dan daarna, als je in een rustig vaarwater zit, komt er ruimte. Voor jou. Voor haar. Jij blijft in herstel en wordt sterker en sterker. Zij zal tijd nodig hebben, net als ik destijds. Ik besefte pas een jaar na vertrek, dat mijn aanleiding om te drinken weg was. En toen ik stopte, was de wereld nog steeds een beetje zwart, maar er kwam meer grijs tussen, en niet veel later kleur! Wat heb ik genoten van inimini kleine dingen. Nog steeds! Rosee en billy1981 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ook ik had stiekem drinkgedrag tegenover toen mijn vriendin en later mijn ex vrouw, voor ik bij haar aankwam nog maar snel ergens een bier gaan drinken. Maar als we volledig samen waren nooit meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden